اطلاع رسانی
1394/3/31 یکشنبهدانشجوی 68 ساله دانشگاه پیام نور شیراز:
دانشجو در دانشگاه پیام نور توانمند و برای ادامه تحصیل با انگیزه می شود

.

دانشجوی 68 ساله دانشگاه پیام نور شیراز:
دانشجو در دانشگاه پیام نور توانمند و برای ادامه تحصیل با انگیزه می شود
 





اصغر محمدی ، متولد 1327 در شهر فسا و دانشجوی 68 ساله مقطع کارشناسی رشته الهیات ، گرایش علوم قرآن و حدیث، دانشگاه پیام نور شیراز، بزرگترین خاطره زندگی خود را پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می داند .

وی که بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی می باشد ، در سال 93 به خاطرعلاقه فراوان به ادامه تحصیل و همچنین فعالیت های فرهنگی و علوم قرآنی ، تصمیم به ادامه تحصیل در رشته الهیات ، گرایش علوم قرآن و حدیث می گیرد.

محمدی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز از علاقه فراوانش به فعالیتهای فرهنگی و همچنین تلاوت قرآن گفت و افزود: جوانان باید با معانی و مفاهیم قرآن انس و الفت بیشتری برقرار کنند تا از این طریق راه سعادت و آسایش را پیدا کنند.

وی که دارای 5 فرزند پسر و 4 فرزند دختر می باشد ، کتاب را بهترین دوست و کار را بزرگترین سرمایه خود می داند و آنگونه برای کار و تلاش و کسب علم و دانش اهمیت قائل است که امیدوار است تا زمانی که دستانش قدرت گرفتن کتاب و چشمانش توان دیدن داشته باشد به تحصیل علم و دانش بپردازد.

اصغر محمدی دانشگاه پیام نور را دانشگاهی دانشجو محور می داند و می گوید: سیستم آموزشی این دانشگاه توانسته شرایط تحصیل را برایم فراهم نماید و نسبت به دانشگاههای دیگر مقرون به صرفه تر است و دانشجو در این دانشگاه توانمند تر می شود و انگیزه بیشتری جهت ادامه تحصیل بدست می آورد .

وی در ادامه گفت: نیکی به پدر و مادر در دین اسلام اهمیت بسیار زیادی دارد ، به گونه ای که در قرآن کریم پس از عبادت خدا، به نیکی پدر و مادر سفارش شده است و اگر جوانان به دستور قرآن که همان نیکی به پدر و مادر است عمل نمایند، از آثارو برکات آن در دنیا و آخرت بهره مند می شوند.

محمدی در بیان خاطرات زندگیش ، بهترین خاطره را ییروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می داند و از آن دوران به عنوان خاطره انگیزترین دوران زندگی خود نام می یرد .

شایان ذکر است اصغر محمدی علاوه بر ادامه تحصیل ، در برنامه هاو فعالیت های مختلف فرهنگی از جمله جلسات و محفل های قرآنی و همچنین فعالیت در موسسه قرآنی امیرالمومنین (ع) قم و صندوق قرض الحسنه فسا مشارکت دارد .


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر