اخبار برگزیده
1397/1/19 یکشنبهرئیس دانشگاه پیام نور فارس:
برای تحقق شعار سال، نباید هیچکس شانه خالی کند

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: برای تحقق شعار سال،نباید از زیربار مسئولیت شانه خالی کرد بلکه همه باید احساس مسئولیت کرده و تلاش کنند.

دکترعبدالرسول قرائتی در نشست صمیمانه با کارکنان ستادی دانشگاه اظهارداشت: بررسی وضعیت کشورهای توسعه یافته نشان می دهد که این کشورها به توان داخلی خودشان متکی بوده و با خودباوری به پیشرفت وتوسعه دست یافته اند.

وی، وظیفه دانشگاهیان را درتحقق شعار سال، بسیار حیاتی و مهم عنوان کرد و درعین حال خاطرنشان ساخت: دانشگاه ها، مرکز فکر، اندیشه و دانش هستند و به خوبی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کشور باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براهمیت صرفه جویی در دانشگاه در سال جاری، به برخی از موفقیت های بدست آمده در سال گذشته نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دانشگاه پیام نور استان فارس در جذب اعتبارات،احداث و تکمیل فضاهای آموزشی واداری،جذب کمک های خیرین، جذب دانشجو، تبدیل وضعیت کارکنان، برگزاری استارتاپ ها، حوزه های فرهنگی ، ورزشی و سایر بخشها در رتبه برتر کشور قرار گرفته است.

دکتر قرائتی تصریح کرد: با تلاشهای صورت گرفته هم اکنون 26 هسته فناور در مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور فارس راه اندازی شده است.














 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر