كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/11/21 یکشنبه دعوت رئیس دانشگاه پیام نوراستان برای شرکت درراهپیمایی یوم الله 22بهمن درآستانه جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب

درآستانه یوم الله 22بهمن رئیس دانشگاه پیام نوراستان درپیامی ازاقشارمختلف مردم خصوصا دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روزدعوت نمود.
متن پیام بدین شرح است:
22بهمن ماه یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن  
را فریاد زدند.  بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است، که جهت اعتلای این انقلاب وآرمانهای آن از هیچ تلاش وکوششی دریغ نخواهندنمود.                                          

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود بیان داشتند.                                                                                 .

در ۲۲ بهمن امسال، مردم ایران در برابر صحبت های نامعقول گفته شده، نسبت به گذشته با حضوری گسترده تر و عزمی مصمم تر حضور می یابند و به دنیا نشان می دهند ملت ایران از پیام های تهدید آمیز هراسی ندارند و نمی توانند با اراده ملت به این سادگی بازی کنند.   تردیدی نیست که ملت ایران یوم الله 22 بهمن  امسال را که جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب می باشد را«فرصتی مبارک» برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های  والای انقلاب اسلامی، امام راحل  و شهدای عزیزو بیعتی مجدد  با مقام معظم رهبری  حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می دانند .

اینجانب به نمایندگی ازدانشگاهیان دانشگاه پیام نوراستان از اقشار مختلف مردم، خصوصا،اساتید ارجمند، دانشجویان گرامی وهمکاران بزرگواردعوت می نمایم که با شرکت درراهپیمایی این روز عظیم یکبار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب نمایند ودشمنان و بدخواهان  کشور را همانند گذشته مایوس و مایه امید و امیدبخشی دوستان و خیرخواهان نظام وانقلاب  گردند.                                                                                                               

        دکترسید سجادسجادی

رئیس دانشگاه پیام نوراستان

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر