آموزش
1397/7/21 شنبه
مهارت های ضعیف والدین موجب بروز جرم در فرزندان می شود

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان دردیدار با فرمانده انتظامی :

مهارت های ضعیف والدین موجب بروز جرم در فرزندان می شود


محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار در نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون تلاش کارکنان کارآمد نیروی انتظامی دانست وگفت: ضعف مهارتهای تربیتی والدین موجب بروز جرم و بزهکاری در فرزندان می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور هرمزگان؛ محمد خیری عصر امروز د ردیدار با فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت:  تاثیر همسالان و مهارت‌های ضعیف والدین در بزرگ کردن فرزندان ازجمله دلایلی است که باعث می‌شود افراد به سادگی وارد مسیر جرم شوند.

وی با بیان اینکه تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری در زمینه امنیت که رکن اساسی پیشرفت کشور است و نیروی انتظامی نیز رکن تأمین امنیت است افزود:به حول و قوه الهی با هوشمندی نیروهای مسلح ، نظم عمومی کشور توانسته یک سازمان مقتدر، پویا، مردم مدار و ایفاگر نقش اول در نظم عمومی کشور معرفی کند.

در ادامه معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز در این نشست با توجه به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: این هفته فرصتی برای تجلیل از بزرگمردان نیروی انتظامی که خالصانه با نثار جان خویش در مرزهای پیرامونی، زمینه ساز امنیت و استقرار سلامت اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه امنیت داخل کشور نمونه مثال زدنی جمهوری اسلامی نشان از مجاهدت های بی وقفه و بی دریغ این عزیزان می باشد اظهار داشت: بدون اغراق بخش اعظمی از امنیت و نظم بی بدیل حاصل رشادت های مردان بی ادعای نیروی انتظامی کشور می باشد.

دکتر فاطمه عامری سیاهویی با بیان اینکه ما هم با سلاح قلم ، علم و دانش در سنگر دانشگاه در کنار نیروی انتظامی هستیم ، ابراز امیدواری کرد که در راستای تامین نظم امنیت عمومی با سیاست ها و برنامه های نیروی انتظامی هماهنگ باشیم

سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز امنیت پایدار را از مهمترین عوامل پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه در هر جامعه ای دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در ایران اسلامی، این امر مهم با تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین مشارکت و همراهی مردم به بهترین شکل ممکن در جامعه برقرار است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر