آموزش
1396/12/12 شنبه
سرپرست دانشگاه پیام‌نور هرمزگان عنوان کرد :

.


رقابت 340 نشریه دانشجویی از سراسر کشور در هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی به میزبانی این استان از 13 اسفندماه شروع و تا 15 اسفندماه در جزیره قشم ادامه خواهد داشت.

دکتر محمد خیری  با بیان اینکه 340 نشریه در هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی به میزبانی این استان با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهار کرد: این جشنواره با شرکت 340 نشریه دانشجویی از سراسر کشور و در بخش‌های نشریات برتر، آثار برتر و ویژه از تاریخ 13 اسفندماه شروع و تا 15 اسفندماه در جزیره قشم ادامه خواهد داشت.

وی همچنین افزود: نشریات دانشجویی در این جشنواره در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، علمی، تخصصی و علوم‌انسانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سرعت رشد علمی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی گفت: مقالات علمی و نشریات دانشجویی به سمت نیازهای کشور در حال هدایت می‌باشند.

خیری با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه پیام نور گسترش یافته و از اهمیت به‌سزایی برخودار می‌باشد، خاطرنشان ساخت: میدان عمل برای دانشجویان و اساتید در انجام فعالیت‌های فرهنگی مهیا شده است.

به گفته وی، محورهای هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی شامل نشریه فرهنگی و اجتماعی، علمی تخصصی، علوم‌انسانی، شعار سال، امربه‌معروف، خبرنویسی و... می‌باشد که در این جشنواره تعداد 340 نشریه دانشجویی از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: در بخش نشریات برتر با موضوع فرهنگی و اجتماعی تعداد 202 نشریه، موضوع علمی و تخصصی تعداد 78 نشریه و موضوع علوم‌انسانی تعداد 64 نشریه شرکت کردند.

خیری همچنین در ادامه به بخش آثار برتر اشاره کرد و گفت: در حوزه تیتر تعداد 185 نشریه، خبر تعداد 149  نشریه، مصاحبه تعداد 165 نشریه، گزارش تعداد 166 نشریه وعکس تعداد 152 نشریه در این جشنوار شرکت کردند.

به گفته وی، در بخش ویژه با موضوع شعار سال تعداد 64 نشریه، امربه‌معروف‌ونهی از منکر تعداد 50 نشریه و انتخابات تعداد 46 نشریه در هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی شرکت کردند.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر