آموزش
1396/3/10 چهارشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان: برگزاری نماز جماعت در ادارات باعث انس و اتحاد بیشتر بین کارکنان می شود

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در نشست با حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه نماز جایگاه و اهمیت ویژه ای در زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد، افزود: همواره باید جایگاه اصلی نماز را شناخت و از اهمیت این فریضه بزرگ الهی برای بر پایی آن در جامعه از همه ی  ظرفیتها و ابزارهای فرهنگی استفاده کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با اشاره به اینکه اجلاس سراسری نماز در آذرماه سال جاری در هرمزگان برگزار می شود، بر تشکیل کارگروهی از اساتید و دانشجویان جهت همکاری با این اجلاس تأکید کرد.

دکتر قائدی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش نماز جماعت در وحدت و انسجام جامعه اشاره کرد و افزود: نماز جماعت مانند هر عبادتی با حفظ شرایط ظاهری و باطنی سبب کمال انسان می شود.

وی اظهار داشت: دعوت به وحدت و هم گرایی، یک ضرورت قرآنی و سیره نبی اکرم (ص) است.

رئیس ستاد اقامه نماز نیز در این مراسم افزود: باید از این فرصت برگزاری اجلاس که در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و به خصوص فضازی مجازی برگزار می شود بهترین استفاده را ببریم.

حجه الاسلام و المسلمین فروزان نژاد از اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت بهتر برگزاری اجلاس سراسری نماز دعوت به همکاری نمود.

گفتنی است مراسم اجلاس سراسری نماز در آذرماه سال جاری با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزیران و مسئولین کشوری در بندرعباس برگزار شود.

 

چ

 

 

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر