اخبار
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گفت : همزمان با برگزاری استارت آپ، مراکز نوآوری در هفت استان افتتاح می شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در نخستین نشست عمومی شورای سیاستگذاری استارت آپ­های دانشگاه با اشاره به برگزاری استارت آپ تولید محتوا که در شهریور سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: آماده سازی، ارائه برنامه و رفع مشکلات استارت آپ ضرورت برگزاری چنین نشست­هایی را بیشتر می­کند.

            وی افزود: استارت آپ تولید محتوای دیجیتال 8 شهریور ماه سال جاری با محوریت بازی­های رایانه­ای، طراحی نرم افزارهای تلفن همراه، طراحی وب سایت و انیمیشن برگزار می­شود.

            دکتر کریمی هدف از برگزاری این استارت آپ را شناسایی و جذب کارآفرینان بالقوه و یا نوپا در مراکز دانشگاهی، حمایت مادی، آموزشی و معنوی از صاحبان ایده و محصول، هدایت و حمایت از ایده­ها به جهت تجاری­سازی آنها، ایجاد تسهیلات لازم برای ادامه فعالیت، توسعه محصولات، خدمات جدید بر اساس محتواهای تولید شده و ... اعلام کرد.

            دکتر کریمی گفت: همزمان با برگزاری این استارت آپ تصمیم به افتتاح مراکز نوآوری در هفت استان دیگر کشور نیز گرفته خواهد شد و تمام سعی این معاونت تشویق و ترغیب استانها جهت ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان می­باشد.

            معاون اداری، مالی و عمرانی نیز در این نشست گفت: از حمایت استارت آپ­ها که به منظور جلب سرمایه­گذار، ایجاد اشتغال­زایی برای دانشجویان و مواردی که منجر به سود اجتماعی و مالی برگزار شود، دریغ نخواهند کرد و از روسای استانی خواست تا تمام سعی و تلاش خود را جهت درآمدزایی برای دانشگاه به کار گیرند.

            در ادامه  آقای دکتر کریم زادگان (دبیر شورای سیاستگذاری)، جناب آقای دکتر شکری (مدیرکل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت)،  دکتر سلیم بهرامی (دبیر اجرایی اولین استارت آپ) و مهندس اسدی (دبیر اولین استارت آپ) مطالبی را پیرامون تبیین و ضرورت برگزاری چنین رویدادهایی در دانشگاه بیان داشتند و همچنین از تیزر تبلیغاتی این استارت آپ رونمایی شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر