دکترجمالزاده
دکترجمالزاده
آغاز ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد آغاز ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به آغاز ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد از 9 آذرماه گفت: ثبت نام نوبت شانزدهم دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 188 رشته گرایش، 950 رشته محل و در 157 مرکز و واحد از 31 استان سراسر کشور انجام می شود. دکتر جمالزاده با اشاره به زمان آزمون این دوره گفت: آزمون پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم در 13 اسفند 94 برگزار و نتایج آن در اواخر اردیبهشت و یا اوایل خردادماه سال 95 اعلام می شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خبر داد:
آغاز ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد در 950 رشته محل/ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در 13 اسفند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به آغاز ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد از 9 آذرماه گفت: ثبت نام نوبت شانزدهم دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 188 رشته گرایش، 950 رشته محل و در 157 مرکز و واحد از 31 استان سراسر کشور انجام می شود.
دکتر جمالزاده با اشاره به زمان آزمون این دوره گفت: آزمون پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم در 13 اسفند 94 برگزار و نتایج آن در اواخر اردیبهشت و یا اوایل خردادماه سال 95 اعلام می شود.
وی در پایان با عنوان اینکه در این دوره 20 هزار و 960 ظرفیت جدید ایجاد شده است، اظهار داشت: کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما از جزئیات و نحوه ثبت نام در این دوره آگاهی یابند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر