1395/6/16 سه‌شنبهاطلاعیه شماره 2 (کارشناسی ارشد):
اعلام زمان و جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ورودی مهرماه 95 دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 16/6/95)

.

 

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای تمامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در دانشگاه پیام نور، به اطلاع می رساند؛

الف ) ثبت نام اولیه کلیه پذیرفته شدگان از 20 تا 25 شهریورماه به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه گلستان به نشانی
reg.pnu.ac.ir صورت می گیرد و کلیه پذیرفته شدگان در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه گلستان نسبت به انجام پذیرش غیرحضوری ( ثبت نام اولیه ) اقدام نمایند.


روند ثبت نام به شرح ذیل است:

1- پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت
http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.


1-1- پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه ( که در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد ) وارد سیستم جامع دانشگاهی گلستان شوند.

1-2- پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب
JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.

1- تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه

2- تصویر کارت ملی (پشت و رو)

3- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان )

4- تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود)

5- عکس پرسنلی


پذیرفته شدگان گرامی پس از تکمیل مشخصات و بارگذاری مدارک لازم در سیستم گلستان، از فرم مشخصات و گواهی پذیرش غیرحضوری پرینت گرفته، پرسشنامه بهداشتی، فرهنگی و... را نیز تکمیل نمایند تا پذیرش غیرحضوری کامل شود.


ب) پس از انجام پذیرش غیرحضوری، برای تشکیل پرونده فیزیکی و نهایی کردن ثبت نام، ضمن در دست داشتن مدارک ذیل در اسرع وقت (همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 13) به قسمت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ( طبقه سوم ساختمان شهید فائزی (ساختمان اداری)) مراجعه نمایید.

بدیهی است در صورت عدم مراجعه به دانشگاه، ثبت نام شما نهایی نشده و اجازه انتخاب واحد نخواهید داشت.


مدارک لازم برای تشکیل پرونده فیزیکی:

1- اصل و کپی شناسنامه (تمام صفحات)

2- اصل و کپی کارت ملی

3- اصل و کپی کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)

4- اصل و کپی مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود)

توجه: مدرک کارشناسی و کاردانی باید حاوی معدل باشد. در صورتی که در مدرک، معدل ثبت نشده باشد باید گواهی معدل از دانشگاه محل تحصیل اخذ کنید.

5- شش قطعه عکس پرسنلی

6- گواهی از مراجع ذیربط (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه)

7- فرم مشخصات دانشجو (فرم 1800) و گواهی پذیرش غیرحضوری (که در زمان انجام پذیرش غیرحضوری از سیستم جامع گلستان پرینت گرفته اید)


ج) پس از نهایی کردن ثبت نام توسط دانشگاه، باید برای پرداخت شهریه ثابت و انتخاب واحد در سیستم جامع گلستان اقدام نمایید.

راهنماییهای لازم در این خصوص در زمان مراجعه به دانشگاه برای نهایی کردن ثبت نام به شما ارائه خواهد شد.


نکته مهم 1 : زمان انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 23/6/95 تا 31/6/95 خواهد بود.


نکته مهم 2: امکان تقاضای مهمان برای دانشجویان ارشد ورودی جدید از تاریخ 21/6/95 تا 27/6/95 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 96-1395 فراهم می باشد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر