.
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای تمامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در دانشگاه پیام نور، به اطلاع می رساند؛
الف ) ثبت نام اولیه کلیه پذیرفته شدگان از 20 تا 25 شهریورماه به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir صورت می گیرد و کلیه پذیرفته شدگان در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه گلستان نسبت به انجام پذیرش غیرحضوری ( ثبت نام اولیه ) اقدام نمایند.
روند ثبت نام به شرح ذیل است:
1- پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
1-1- پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی میتوانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه ( که در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد ) وارد سیستم جامع دانشگاهی گلستان شوند.
1-2- پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
1- تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه
2- تصویر کارت ملی (پشت و رو)
3- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان )
4- تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود)
5- عکس پرسنلی
پذیرفته شدگان گرامی پس از تکمیل مشخصات و بارگذاری مدارک لازم در سیستم گلستان، از فرم مشخصات و گواهی پذیرش غیرحضوری پرینت گرفته، پرسشنامه بهداشتی، فرهنگی و... را نیز تکمیل نمایند تا پذیرش غیرحضوری کامل شود.
ب) پس از انجام پذیرش غیرحضوری، برای تشکیل پرونده فیزیکی و نهایی کردن ثبت نام، ضمن در دست داشتن مدارک ذیل در اسرع وقت (همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 13) به قسمت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ( طبقه سوم ساختمان شهید فائزی (ساختمان اداری)) مراجعه نمایید.
بدیهی است در صورت عدم مراجعه به دانشگاه، ثبت نام شما نهایی نشده و اجازه انتخاب واحد نخواهید داشت.
مدارک لازم برای تشکیل پرونده فیزیکی:
1- اصل و کپی شناسنامه (تمام صفحات)
2- اصل و کپی کارت ملی
3- اصل و کپی کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)
4- اصل و کپی مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود)
توجه: مدرک کارشناسی و کاردانی باید حاوی معدل باشد. در صورتی که در مدرک، معدل ثبت نشده باشد باید گواهی معدل از دانشگاه محل تحصیل اخذ کنید.
5- شش قطعه عکس پرسنلی
6- گواهی از مراجع ذیربط (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه)
7- فرم مشخصات دانشجو (فرم 1800) و گواهی پذیرش غیرحضوری (که در زمان انجام پذیرش غیرحضوری از سیستم جامع گلستان پرینت گرفته اید)
ج) پس از نهایی کردن ثبت نام توسط دانشگاه، باید برای پرداخت شهریه ثابت و انتخاب واحد در سیستم جامع گلستان اقدام نمایید.
راهنماییهای لازم در این خصوص در زمان مراجعه به دانشگاه برای نهایی کردن ثبت نام به شما ارائه خواهد شد.
نکته مهم 1 : زمان انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 23/6/95 تا 31/6/95 خواهد بود.
نکته مهم 2: امکان تقاضای مهمان برای دانشجویان ارشد ورودی جدید از تاریخ 21/6/95 تا 27/6/95 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 96-1395 فراهم می باشد.