در آستانه هفته دولت صورت گرفت: تجدید میثاق مسئولین دانشگاه پیام نور استان گلستان با شهدا همزمان با آغاز هفته دولت، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان به همراه تنی چند از مدیران با خانواده دو شهید دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان،دکترشهریاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان باهنر و رجایی  به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا از دو خانواده ی شهیدان قندهاری دیدار نمود.

قربان شهریاری با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به جایگاه رفیع شهداء و اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان و ارج نهادن به خانواده معظم شهداء ، یادآور شد: مسئولان و مردم باید یاد و خاطره شهدایی که بهترین سرمایه خود را برای دفاع از انقلاب و مملکت تقدیم انقلاب و اسلام کردند و بدون هیچ گونه چشم داشتی در راه دفاع از وطن از هیچ تلاش و از ایثاری دریغ نورزید ن و در عین گمنامی با اخلاص در مسیر کمال و تعالی قدم برداشتند یاد و خاطره ی آنان باید زنده نگداشته شود.

وی شهدا را حافظان منافع ملی ،  سرزمین و مملکت برشمرد و خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش، پیشرفت و توسعه کشور،مدیون رشادتها، ایثارگریها و فداکاریهای شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول با بیان این نکته که ما مسئولین مرهون خون شهیدان هستیم، افزود: وظیفه همه ما ادامه راه شهدا ، تکریم و ارادت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و شان و منزلت همه ما باید خدمتگزاری به مردم و به خصوص خانواده معزز شهدا باشد.

وی با  تقدیر از  رشادت ها و پایمردهای شهدا و جانبازان ،  خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی جامعه  دانست وتصریح کرد: طبق فرموده امام (ره) ما به عنوان مسئولین جامعه وظیفه داریم و افتخار می کنیم که خدمتگزاران ملت و شما خانواده های شهدا باشیم زیرا یاد شهدا و ایثار گران به ما روحیه مضاعف و قوت قلب در راه خدمت رسانی بیشتر به مردم می بخشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان  با بیان اینکه خدمتی که شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ چیز قابل مقایسه نیست،اظهار داشت: ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان تنها با پاداش خداوند متعال پاسخگو خواهد بود و در این دنیا هیچ چیزی نمی تواند ارج و منزلت شهدا را جبران نماید زیرا آنها تنها معامله با اهداف و آرمان های بلند خود داشتند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با خدمت به مردم و خانواده های معظم شهدا ،ضمن ادامه دادن مسیر و راه روشن و درخشان شهدای سرافراز ایران اسلامی، استان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان به سمت شکوفایی و توسعه روزافزون رهنمون گردد.

شایان ذکر است ، در این بازدید از خانواده شهیدان ؛حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانعلی قندهاری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و پاسدار شهید محمد قندهاری  دیداربعمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید