بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان از پیام نور گنبد و گالیکش دکتر شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان به همراه روسای مرکز گنبد و واحد گالیکش و مسئول عمرانی بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر شهریاری از روند پروژه نیمه تمام ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور واحد گنبد به مساحت ,2002 مترمربع با 92 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید نمود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با اشاره به بهره برداری از این پروژه در دهه فجر امسال خاطر نشان کرد: با پیگیری مسئولین دانشگاه پیام نور استان به منظور اتمام ساختمان آموزشی مرکز گنبد، مبلغ 3میلیارد ریال اعتبار برای 5 درصد باقیمانده این طرح در نظر گرفته شد.
قربان شهریاری در ادامه با بازدید از دانشگاه پیام نور واحد گالیکش تصریح کرد: اقداماتی همچون ساخت سوله ورزشی و تکمیل سالن اجتماعات این واحد آموزشی در دستور کارقرارگرفته است.
وی افزود: سالن اجتماعات واحد گالیکش با 70درصد پیشرفت فیزیکی، امید است با تامین اعتبار تا بهمن ماه سالجاری به بهره برداری برسد.
شایان ذکر است، دانشگاه پیام نور مرکز گنبد با بیش از 3700 دانشجو در49 رشته مقطع کارشناسی و 2رشته مقطع کارشناسی ارشد و واحد کلاله با بیش از 700 دانشجو در 12 رشته مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرند.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید