قابل توجه اعضای محترم هیئت علمی،مدیران و کارشناسان روند اجرای طرح های ارتباط با صنعت
به منظور آشنایی بیشتر اعضای محترم هیئت علمی،مدیران و کارشناسان محترم با چگونگی روند اجرای طرح های حوزه ارتباط با جامعه و صنعت ،خواهشمند است موارد ذیل را ملاحظه فرمایید:
1-      نشانی روند انجام طرح های ارتباط با جامعه و صنعت در درگاه سازمان مرکزی عبارت است از تارنما سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور/ساختار/معاونت فناوری و پژوهش/دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت/گروه ارتباط با جامعه و صنعت/روند انجام طرح حای پژوهش با سایر نهادهای دولتی و غیره
2-      سقف انعقاد قراردادهای پژوهشی حوزه مذکوردر استانها تا پانصد میلیون ریال بوده و طرح های با مبلغ بالاتر می بایست از طریق روسای استان ها به معاونت فناوری و پژوهش ارجاع داده شود. بدیهی است درصورت عدم رعایت،قرارداد منعقده مصداق تخلف داشته و از اعتبار ساقط است.
3-      با توجه به اهمیت حفظ وجه و منافع اعضای هیئت علمی و دانشگاه در سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی تسهیل و دقت در روند انعقاد اینگونه طرح ها مورد توجهه قرار گیرد.
4-      اعضای محترم هیئت علمی و کارشناسان استانی مرتبط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سرکار خانم دکتر ایرانی رئیس گروه ارتباط با صنعت (تلفن: 22485219) تماس حاصل نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید