اخبار

درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان در سومین رویداد ایده پارک

درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان در سومین رویداد ایده پارک؛
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، سجاد رستمی دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در سومین رویداد علمی ایده پارک با محوریت طراحی معماری شهرسازی، گردشگری و خدمات شهری با ارائه ایده بلاک شب نما به عنوان نفر برتر انتخاب شد.
دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: در این جلسات که با حضور جمعی از ایده‌پردازان و داوران تشکیل می‌شود، ایده‌ها در معرض نگاه داوران قرار گرفته و نگاه نقادانه در جهت تولید محصول بر ایده‌ها حاکم می‌شودوی با بیان اینکه ایده‌پردازان جسارت لازم برای دفاع منطقی از ایده خود را در حضور داوران دارند، عنوان کرد: ایده یک طرح ذهنی است که وقتی در معرض نقد منطقی قرار می‌گیرد گامی در جهت تهیه محصول بر داشته می‌شود .

وی با بیان اینکه مسیر تبدیل شدن یک ایده به محصول نوعی خلاقیت است، تصریح کرد: در صورتی‌که ایده بیان نشود دلیلی برای عملی شدن آن فراهم نمی‌شود .

گفتنی است، سومین رویداد علمی ایده پارک با محوریت طراحی معماری شهرسازی، گردشکری و خدمات شهری به همت پارک علم و فناوری استان همدان در دانشکده هنر و معماری دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار گردید و16ایده از میان 52ایده ارسال شده به دبیرخانه مطرح گردید و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر