شرکت‌کننده رشته قرائت مسابقات ملی قرآن پیام نور رقابت قرآنی دانشجویان زمینه‌ساز پویایی فرهنگ قرآنی در جامعه است .

به گزارش کمیته روابط عمومی هجدهمین دوره سراسری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور کشور، شرکت‌کننده رشته قرائت مسابقات ملی قرآن پیام نور گفت: برگزاری رقابت‌های قرآنی دانشجویان در واقع زمینه‌ساز پویایی فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه در میان نسل جوان است.

زهرا سادات موسوی، شرکت‌کننده رشته قرائت بخش دانشجویی مسابقات ملی قرآن پیام نور از اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: رقابت‌های قرانی در واقع عرصه‌ای برای خط دهی به دختران دانشجو در زمینه انس بافرهنگ قرآنی است.

وی با بیان اینکه انس با قرآن زمینه را برای رشد و تعالی فردی و اجتماعی دانشجویان فراهم می‌سازد، گفت: شرکت در چنین عرصه‌هایی برای دانشجویان که قشر فرهیخته جامعه است سبب می‌شود مسیر رشد و پیشرفت کشور بر مبنای قرآن و فرهنگ اهل‌بیت(ع) پیموده شود.

موسوی که دانشجوی با اشاره به اینکه نباید فعالیت‌های قرآنی محدود به قشر خاصی از افراد شود، گفت: کیفیت فنی و سطح این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل از سطح بالاتری برخوردار است.

شرکت‌کننده رشته قرائت بخش دانشجویی مسابقات ملی قرآن پیام نور نقطه قوت این دوره از مسابقات را سطح بالای اطلاع‌رسانی در مورد برنامه زمانی و مکانی مسابقات دانست و اینکه هر شرکت‌کننده قبل از ورود به اطلاع دقیقی از زمان و مکان رقابت خود داشت که تأثیر خوبی در ارتقای کیفی رقابت‌ها داشته است.

موسوی خاطرنشان کرد: قضاوت داوران برتر بین‌المللی و کشوری نیز یکی دیگر از نقاط قوت این دوره از مسابقات است که نشان از توانایی آذربایجان غربی در میزبانی از مسابقات دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر