تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی  

در این مراسم  که با حضور دکتر کریمی معاون آموزشی و دکتر حسینی مشاور رییس دانشگاه ودکتر رادفر معاون امنیتی و سیاسی استانداری و همچنین جمعی از مدیران و کارکنان صورت گرفت ابتدا دکتر ظهری با بیان خدمت سه ساله در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی ابراز داشتند: در طول این مدت سعی کردند با بهره گیری از تمامی ظرفیتها این بار سنگین و پر مسئولیت را به نحو شایسته رو به جلو حرکت دهند. وی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه در طول مدت خدمتشان از همراهی مدیران و کلیه مجوعه دانشگاه قدردانی نموده و برای دکتر عاشری درسمت جدید آرزوی توفیق نمودند
در ادامه:
حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی مشاور ریس دانشگاه افزود: در کنار توجه به کیفیت، کمیت را رها نمی کنیم و درصدد آن هستیم که ضمن توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی، اعضای هیات علمی نیز در دانشگاه پیام نور به رتبه بالاتر برسند.
وی اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا شاهد توسعه کیفی در دانشگاه پیام نور باشیم و شاخصه های این بخش را روز به روز افزایش دهیم.
وی اضافه کرد: سیاست دانشگاه پیام نور استفاده از نیروهای داخلی در مدیریت ها و صدور مدیر به دیگر بخش های کشور است به طوری که در حال حاضر، تحصیل کرده های این دانشگاه در سمت های وزیر، نماینده مجلس، سفیر، استاندار و فرماندار در حال خدمت به کشور هستند.
در ادامه مراسم دکتر کریمی معاون آموزشی دانشگاه در خصوص توسعه های مدیریتی واخلاقی نکات ارزنده ای  بیان داشتند
ایشان از خدمات دکتر ظهری در زمان تصدی پست ریاست استان تقدیر واز سوابق و تجربیات دکتر عاشری در سنوات گذشته یاد کردند دکتر کریمی در راستای هم افزایی و ارتقای هرچه بیشتر دانشگاه در ابعاد مختلف رهنمودهای لازم را ارائه فرمودند
در ادامه:
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی ابراز داشتند: توسعه علمی از مهمترین ابزار پیشرفت کشور است که در این زمینه رشد خوبی در سالهای گذشته داشته ایم.علیرضا رادفر با اشاره به برنامه ریزی چشم انداز 20 ساله کشور برای تبدیل شدن ایران اسلامی به قدرت اول منطقه در زمینه های مختلف افزود: با وجود رشد مناسب در حوزه علم تا رسیدن به این نقطه و افق های پیش رو، فاصله داریم و باید گام های بلندتری برداریم.
وی تربیت نیروی انسانی را لازمه این توسعه عنوان کرد و ادامه داد: امروزه بالاترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است که باید به بهترین نحو از آن استفاده کرد.
در این آیین امامعلی عاشری به عنوان رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی معرفی و از خدمات دکتر ظهری قدردانی بعمل آمد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر