اخبار
1396/12/13 یکشنبه
اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام مرکز کرمان برگزار شد .

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان :

میزبانی  شهدای گمنام ،برکات زیادی را برای دانشگاه به دنبال داشت

مراسم سالگرد شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز کرمان ،با سخنرانی سردار حسین کاجی فرمانده گردان تخریب لشگر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) قم در دوران دفاع مقدس و روایت‌گری مادر شهید محمد معماریان وجمع کثیری از مسئو لین، اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف مردم کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،خانم دکتر فاطمه معین‌الدینی رئیس دانشگاه پیام نور کرمان صبح امروز در مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز کرمان ،با بیان اینکه سال گذشته دانشگاه پیام نور کرمان افتخار میزبانی دو شهید گمنام را به دست آورد اظهار داشت: میزبانی این شهدا برکات زیادی را برای دانشگاه به دنبال داشت.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان گفت: سال گذشته دانشگاه پیام نور کرمان افتخار میزبانی دو شهید گمنام را به دست آورد اظهار داشت: میزبانی این شهدا برکات زیادی را برای دانشگاه به دنبال داشت.

وی افزود: شهدا از جنس نور بودند و برای اینکه به مقام شهید برسند از تعلقات دنیوی رها شدند.

 رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان با اشاره به تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: شهدا مانند آفتاب و باران هستندو هنگامی که باران می بارد و یا آفتاب می تابد هرکسی با اندازه ای از برکات شان یهره مند می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید لنگری‌زاده از شهدای مدافع حرم گفت: این شهید بزرگوار سال گذشته بیشترین زحمات را برای تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور کرمان بر دوش داشت و امسال به یاران آسمانی اش پیوسته است .

همچنین در این مراسم سردار حسین کاجی فرمانده گردان تخریب لشگر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) قم گفت:4500شهید از دفاع مقدس در سنگرها مانده اند وخانواده هایشان منتظرند.

وی افزود: شهدا زنده اندو نظاره گر زندگی ما هستند و شهدای دفاع مقدس ما  الگویی برای رزمندگان جهبه های مقاومت امروز شده اند.

در این جلسه مادر شهید محمد معماریان با بیان اینکه سال 65 فرزندم به شهادت رسید اظهار داشت: در مجلسی که به نام شهدا بنا شده بدانیم که باید به حرفی که می‌زنیم عمل کنیم.

همچنین در این مراسم از همسر شهید شهید لنگری‌زاده از شهدای مدافع حرم تجلیل و از عکس این شهید رونمایی شد.

گفتنی است:در پایان این مراسم دانشجویان ،اساتید و مسئولین با گل باران قبور شهدا به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز کرمان ادای احترام نمودند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر