اخبار
1396/2/7 پنجشنبه
دکتر رستمی ابوسعیدی در چهارمین نشست سالانه مدیران نظارت و ارزیابی ؛ مدیران نظارت و ارزیابی رازداری را باید سرلوحه کار خود قرار دهند

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،دکتر رستمی ابوسعیدی در جمع مدیران نظارت و ارزیابی استان ها در خصوص اهم فعالیت های دانشگاه پیام نور گفت: افزایش و تصویب بند "و" ، تکمیل و پیشرفت پروژه های عمرانی ، اخذ کرسی یونسکو در زمینه محیط زیست، انتخاب دانشگاه پیام نور با دارا بودن 64 واحد خارج کشور به عنوان هاب بین المللی ، اتصال شبکه شاپنای دانشگاه به شبکه اصلی وزرات علوم را از جمله گام های بزرگ دانشگاه پیام نور در سال گذشته بود .
رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اخذ مجوز برای 57 رشته گرایش جدید در این دانشگاه اظهار داشت: علاوه بر اخذ مجوز در این 57 رشته جدید برای کلیه رشته محل های کارشناسی ارشد مجوز دوره های الکترونیکی نیز اخذ شده است.
دکتر رستمی ابوسعیدی، با اشاره برگزاری کنگره بین المللی بزرگداشت 27 شهید مدافع حرم بیان داشت: این کنگره برای نخستین بار در سطح دانشگاههای کشور در دانشگاه پیام نور برگزار شد و در همین راستا خاکسپاری شهدای گمنام در مرکز کرمان و کرج و نیز سرپرستی اعزام راهیان نور دانشجویان دانشگاه های پیام نور فرهنگیان و علمی کاربردی از جمله فعالیت های برجسته این دانشگاه در زمینه فرهنگی است.
وی توجه به کیفیت را اصلی ترین هدف دانشگاه پیام نور خواند و اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه پیام نور با گام برداشتن در مسیر صحیح، افتخار دارا بودن یک چهارم از پذیرفته شدگان دانشگاه های دولتی سراسر کشور را داشته که بیش از هزار نفر از ایشان پذیرفته شده دانشگاه تهران بوده اند.
دکتر رستمی ابوسعیدی با اشاره به جایگاه ویژه نظارت و ارزیابی در کلیه ارگان های دولتی و خصوصی گفت هدف دانشگاه تربیت افرادی متعهد، متخصص،توانمند و عالم است.
وی افزود :حرکت قابل تحسین دانشگاه پیام نور استان کرمان با برگزاری جلسات مشاوره کارآفرینی گام بزرگی به سوی مهارت زایی و کارآفرینی است چراکه آموزش باید ضمن خروج از حالت تئوری در جهت کاربردی قدم بردارد.
دکتر رستمی با بیان اینکه مدیران نظارت و ارزیابی باید دارای شناخت و معرفت لازم در محیط کار خود باشند گفت: ایشان با توجه به حساسیت بالای کاری باید همواره رازداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: نظارت و ارزیابی باید دارای نقش پیشگیری بوده ، زمینه تخلف را از بین برده و به عنوان یک دیده بان، چشم و گوش و بازوی دانشگاه حرکت کند.
دکتر رستمی در پایان با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات گفت: نقش نظارت و ارزیابی در فضای انتخاباتی بسیار مهم است و باید تلاش حداکثری بر شرکت همگانی در این حرکت ملی را در نظر داشته باشیم و توجه ویژه به این نکته که شخصی گرایی و استفاده از امکانات دانشگاه در جهت پیش برد منافع یک شخص خلاف قانون و بخشنامه دانشگاه می باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر