اخبار
1397/7/23 دوشنبهدر دیدار رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان با شهردار کرمان تأکید شد:
کار مشترک دانشگاه پیام نور و شهرداری کرمان در زمینه‌ی پژوهشی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر محدثی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه 8 دانشگاه به همراه جمعی از مدیران ستاد استان با آقای مهندس عالم زاده شهردار کرمان دیدار کردند.

 در دیدار آقای دکتر محدثی گزارشی از وضعیت دانشگاه پیام نور استان ارائه کرد و بر انجام کار مشترک این دانشگاه و شهرداری، به‌ویژه در زمینه‌ی پژوهشی تأکید شد.

سید مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در این دیدار، پیام نور استان را دانشگاهی دارای ظرفیت بالای علمی دانست و بر تعامل هرچه بیشتر این دانشگاه با شهرداری کرمان تأکید کرد.

مهندس عالم زاده،برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت تخصصی در حوزه‌های مختلف شهری، با استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور را از دیگر ظرفیت های موجود در راستای تعامل بین شهرداری و دانشگاه عنوان کرد و بر تحقق آن تاکید کرد.

ایشان خواستار حضور اساتید دانشگاه پیام نور را در جلسات شوراهای مشورتی مختلف شهرداری شد و آن را زمینه ساز استفاده حداکثری از خرد جمعی و رسیدن به راهکارهای روشن در مسائل مختلف شهری دانست 

گفتنی است، اعلام اولویت‌های پژوهشی شهرداری کرمان به دانشگاه پیام نور استان، از دیگر مواردی بود که در این دیدار بر آن تأکید و مقرر شد در صورت امکان، دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه پیام نور، پایان‌نامه‌های خود را با اولویت‌های پژوهشی شهرداری تعریف نمایند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر