اخبار
1396/10/10 یکشنبه
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان:

.

فرودگاه نهایی این انقلاب ظهور مهدی موعود خواهدبود و دسیسه ضد انقلاب راه به جایی نخواهند برد

آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان، سخنران ویژه مراسم گرامی داشت روز بصیرت و میثاق با ولایت بود .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آیت ا... خاتمی در این مراسم با شکوه اظهار داشت: امسال ۹ دی حال و هوای دیگری دارد، کرمان از استان‌هایی است که ضد انقلاب بازی خورده نداشت و ندارد، ۱۷ سال است که نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری هستم و پیوسته به خود بالیده‌ام که نماینده این مردم وفادار هستم.

وی بیان داشت: حضور حماسی مردم دیار کریمان در هشت سال دفاع مقدس که جلودار این حماسه سردار سلیمانی بود ، کشور را در برابر تهاجم بیگانه بیمه کرد، اکنون هیچ دشمنی توانایی حمله نظامی به شما مردم را ندارد، نه اینکه تمایل نداشته باشد، اما مردم ما با حماسه باشکوه دفاع مقدس نشان دادند که دشمن نمی‌تواند‌.

خاتمی تصریح کرد: هشت ماه فتنه‌گران با حمایت آمریکا و صهیونیست در کشور آشوب به پا کردند، اما حماسه حضور افتخارآفرین مردم در ۹ دی ماه آن‌ها را ناکام گذاشت و به همه فتنه‌گرانی که در پی فتنه علیه نظام هستند، هشدار داد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: شباهت فتنه جدید با فتنه ۸۸ این است که اصل نظام اسلامی را هدف قرار دادند و دیگر سخن از اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست.

وی خطاب به بازی‌خورده‌ها و ضدانقلاب‌ها عنوان کرد: حضور در صحنه‌های شلوغ‌کاری این چنینی به‌معنی سرباز آمریکا و صهیونیست شدن است و یقینا طراحی و برنامه‌ریزی و شعارها نیز از سوی ضدانقلاب‌های خارجی مشخص شده است.

خاتمی گفت: به بازی‌خورده‌هایی که در این صحنه حاضر شدند هشدار می‌دهم که نوکر آمریکا نباشید، تمام این شلوغی‌های روزهای گذشته یک بیستم جمعیت امروز هم نیست، مراقب باشید که با برنامه‌ریزی آمریکا در میدان آنها بازی نکنید.

وی ادامه داد: تشکیل دهنده اغتشاش‌های روزهای اخیر سه گروه بودند که نبابد همه را با یک دید نگاه کرد، گروه اول مال‌باخته‌هایی هستند که در مراسم‌های ملی این کشور هم شرکت می‌کنند و مخالفتی با نظام ندارند، اما لابد مراقبت کنند که ضدانقلاب‌ها از آنها سوءاستفاده نکنند.

خاتمی تصریح کرد: دومین گروه حاضر در اغتشاش‌های اخیر افراد ساده‌لوحی هستند که در فتنه ۸۸ هم بودند و عمق قضایا را نمی‌فهمند و گروه سوم ضد انقلاب‌هایی بودند که از این امواج استفاده بردند.

وی گفت: آنهایی که شعارهای هنجارشکنانه و هتاکانه به مقدسات دینی دادند، نمی‌دانند که عشق به ولایت در عمق جان این ملت است و تا آخرین قطره خون خود همراه و مطیع ولایت خواهند ماند و هنجارشکنان شایسته اشد مجارات هستند و باید بدانند که این انقلاب ماندنی است و صاحبان آن مردم هستند.

امام جمعه موقت تهران گفت: استان کرمان در جریان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس موجب افتخار کشور بوده است و انتظار می‌رود که با بیداری کامل، نطفه توطئه را خفه کنند و اجازه ندهند ضد انقلاب‌ها به نام کرمان شعارهای هنجارشکن بدهند.

وی عنوان کرد: معرکه‌گردان این صحنه‌های اغتشاش و حلقه وصل آنها در سراسر کشور، سایت آمدنیوز است که منابع مالی و امکانات آن از طریق بهایی‌ها تأمین می‌شود و از وزارت ارتباطات درخواست داریم تا در صورت امکان این سایت ضدانقلابی را نابود کند و با فیلتر کردن آن اجازه ندهد این سایت دستاوردهای انقلاب ما را از بین ببرد.

خاتمی عنوان کرد: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم، اما باید همانند کشور روسیه و چین دست خودمان بر سر آن باشد، کما اینکه رهبری سال‌هاست عنوان می‌کنند که اول باید اینترنت ملی را درست کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در فتنه جدید فضای مجازی بحران‌آفرینی می‌کند، مردم ما همیشه به وظیفه خود عمل کردند و می‌کنند، مسؤولان باید بیشتر و بهتر به مردم خدمت کنند.

وی خطاب به جوانان، نوجوانان و اقشار جامعه ابراز داشت: در خنثی‌سازی این فتنه هم مانند فتنه ۸۸، معیار ما ولایت است و گوش به فرمان رهنمودهای ولایت هستیم، افراط و تفریط هر دو غلط است.

خاتمی گفت: مرگ بر فتنه‌گران می‌گوییم، اما با شعار مرگ بر مسؤولان نظام هر که باشد مخالف هستیم، مسؤولان سه قوه مشروع و مورد تائید رهبری هستند، دعوت ما به وحدت است و نمی‌گوییم نقد نداشته باشیم، نقد باید سازنده باشد، زیر سؤال بردن کلیت قوای نظام و نیروهای مسلح و شورای نگهبان بدون تردد کار ضد انقلاب است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند حرمت نظام را بشکنند و نباید به آنها میدان دهیم، باید همراه ولایت باشیم و خط ما در فضای غبارآلود تنها ولایت است. 

نماینده مردم کرمان در پایان تصریح کرد به فضل الهی فرودگاه نهایی این انقلاب ظهور حضرت مهدی عج خواهد بود و دسیسه ضد انقلاب راه به جایی نخواهد برد .




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر