اخبار
1395/12/16 دوشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان به اولین کنگره ملی زنان موفق ایرانی دعوت شد.

.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان به اولین کنگره ملی زنان موفق ایرانی دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،خانم دکتر فاطمه معین الدینی به عنوان بانوی موفق  و فعال کرمانی به نخستین کنگره زنان موفق ایرانی دعوت شد.

این کنگره  با هدف بهره مندی جامعه از سرمایه انسانی بانوان توانمند در فرآیند توسعه پایدار و افزایش حضور آنان در مناصب مدیریتی و سیاسی کشور با رویکرد اندیشه های اسلامی، با حمایت معنوی سازمان برنامه و بودجه، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت امورخارجه، وزارت ورزش و جوانان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش و...، به همت مرکز همایش‌های بین‌المللی توسعه؛ برگزار شده است .

این مراسم فقط به منزله تجلیل و قدردانی از بانوان موفق کشوری نبوده بلکه با هدف بررسی موانع و رفع چالش های موجود در راستای حضور تاثیرگذار زنان در سطوح مختلف مدیریتی کشور برگزار شده است .

گفتنی است دکتر فاطمه معین الدینی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه پیام نور استان کرمان در رشته زبان و ادبیات فارسی  ، صاحب دهها مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی و مولف بیش از 3 عنوان کتاب می باشند.

ایشان در دانشگاه پیام نور علاوه بر تدریس، در سمت های اجرایی معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز کرمان، معاونت آموزشی استان ، مدیرگروه رشته های علوم انسانی استان و در حال حاضر سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان مشغول به خدمت رسانی به جامعه دانشگاهی می باشند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر