اخبار
1397/5/17 چهارشنبه
بازدید معاون فرهنگی ، اجتماعی ودانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از مرکز کرمان:

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز کرمان، دکترامین ناجی  با حضور در مرکز کرمان ،از مجموعه های فرهنگی و ورزشی این دانشگاه بازدید کرد.

وی در خلال بازدید از بخش های مختلف مرکز کرمان اظهار داشت: ضروری است در حوزه فرهنگی به صورت جدی وارد شویم ومرکز مشاوره در دانشگاه یکی از نیازهای امروز برای نسل جوان است.

معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت: استفاده از ظرفیت هاو قابلیتهای دانشجویان و تقویت کانون ها،انجمن های دانشجویی در چارچوب مقررات و قوانین می بایستی مورد توجه مدیران فرهنگی مراکز و واحدها قرار بگیرد.

دکتر امین ناجی با تاکید بر اینکه فعالیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی باید پاسخگوی نیازها و مسائل اجتماعی باشد،گفت: باید تمامی فعالیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه مسئله محور باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه برای نسل جوان دانشجو در حوزه های مختلف ضروری است و هر گونه فعالیت در دانشگاه پیام نور باید پاسخگوی، مسئله ای از قشر مخاطب ما در جامعه باشد.

همچنین در این بازید دکتر علیرضا محدثی سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به ضرورت  آشنایی با روحیات نسل جوان دانشجو گفت:پشنهاد می کنیم دوره های مشاوره وآشنایی مدیران وهمکاران با روحیات نسل جوان در بر نامه های فرهنگی سازمان گنجانده شود.

همچنین در این بازدید،دکتر محمود فرهادیان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان ، گزارشی از روند توسعه و پیشرفتهای عمرانی ، فضای سبز و وضعیت یادمان شهدای گمنام و بخش های مختلف دانشگاه ارائه کردند.

در این بازدید مدیران فرهنگی مرکز مشاوره و روابط عمومی ،گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه های فرهنگی ،مشاوره وجذب دانشجو و نظرات وپیشنهادات خودرا ارائه کردند.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر