اخبار
1397/7/23 دوشنبه
نشست صمیمی دکتر ضماهنی مدیر کل نظارت، ارزیابی و کنترل کیفیت دانشگاه با مدیران ستادی و روسای مراکز و واحدهای استان کرمان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر ضماهنی مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه به همراه آقای دکتر دارایی معاون این دفتر در فضایی صمیمی  پای صحبت مدیران ستاد استان و روسای مراکز و واحد ها نشستند و راهکارهایی در زمینه دغدغه های آنها بیان نمودند.

مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در این نشست صمیمی گفت: هدف از سفر به استان ها بررسی وضعیت موجود استان ها و رصد اقدامات انجام شده و  مشکلات موجود می باشد زیرا گزارشات نظارت و ارزیابی همواره مبنای تصمیم گیری ها ی کلان خواهد بود.

مدیر کل نظارت و ارزیابی کشور بیان داشت: وجود جوانان تحصیل کرده از ارکان توسعه کشور است و دانشگاه پیام نور زمینه تحصیل اقشار مختلف را در کشور فراهم نموده است و نقش بسزایی در گسترش آموزش عالی درکشور داشته است.

دکتر ضماهنی به تلاش در راستای درآمد زایی اشاره کرد و افزود: درآمد زایی یکی از اولویت های مهم دانشگاه است و این درآمد ها به حساب مرکز و واحدی که آن را کسب نموده واریز خواهد شد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود از آقای دکتر محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان تشکر نمودند که در مدت دوماهه اقدامات موثری در حوزه های مختلف شروع نموده و در حال پیگیری آنها هستند و یادآور شدند: همراهی همکاران علمی و اداری در به ثمر نشستن برنامه ها بسیار موثر بوده و لازم و ضروری است..

 لازم به ذکر است آقای دکتر محدثی ریاست استان در ابتدای این جلسه  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه خود، رعایت شایسته سالاری، خرد جمعی، استفاده از ظرفیت های همه همکاران  علمی و اداری ،شفافیت مالی ،پرهیز از برخوردهای جناحی و سیاسی را از شاخص های مهم عملکردی خود دانست و بر تداوم این روند تاکید نمود.

گفتنی است برخی از اقدامات انجام شده در دوران مسئولیت ایشان که در این جلسه ذکر شد بدین شرح می باشد .

-برگزاری منظم جلسات شوراهای دانشگاه و احیا برخی از آنها

-راه اندازی کمیته درآمد زایی دانشگاه

-راه اندازی کمیته خیرین

-فعال کردن آموزش های آزاد

-رایزنی  با نهادهای خارج از دانشگاه جهت درآمد زایی از جمله دیدار با استاندار محترم ،شهردار محترم و...

-رایزنی با سازمان برنامه و بودجه

- افتتاح مرکز نوآوری

-افتتاح دفتر  نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر