اخبار
1395/11/30 شنبه
قائم مقام دانشگاه پیام نور در بازدید از مرکز کرمان :ساخت سایت خورشیدی درمرکز کرمان

.

قائم مقام دانشگاه پیام نور در بازدید از مرکز کرمان  گفت: پروژ ه های عمرانی باید طوری اجرا شوند که سایر سازمانها از دانشگاه پیام نور الگو بگیرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز کرمان، دکتر احمد اکبری در بازدید از دانشگاه پیام نور مر کز کرمان با اشاره به فعالیت های انجام شده گفت:امروز هرکاری که انجام می شود بایددر کشور الگو قرار گیرد و فعالیت های دانشگاه  پیام نور باید برای سایر سازمانها الگو و فرهنگ سازی شود.

قائم مقام دانشگاه پیام نور افزود: تمامی امور دانشگاه باید بر پایه کیفیت، برنامه ریزی و با نظارت دقیق مسئولین مربوطه انجام شود.

دکتر اکبری با بیان اینکه دانشگاه باید الگوی جامعه در هر زمینه ای باشد، افزود: دانشگاه پیام نور مرکز کرمان باید به عنوان نماد دانشگاه پیام نور استان و کشور قرار گیرد.

قائم مقام دانشگاه پیام نور افزود:اجرای پروژهای با کیفیت وزیبا در دانشگاه پیام نور می تواند زمینه های بسیار خوبی را برای جذب دانشجو فراهم کند.

ساخت سایت خورشیدی درمرکز کرمان

قائم مقام دانشگاه پیام نور در خلال این بازدیدها با توجه فضای موجود در مرکزکرمان ،مجوز ساخت سایت خورشیدی را در مرکز کرمان اعلام کرد.

دکتر اکبری در این بازدید از پروژه های عمرانی مرکز کرمان شامل ، محوطه سازی و مسجد دانشگاه بازدید و با اجرای سردرب دانشگاه پیام نورمرکز کرمان موافقت کرد و گفت: ورودی دانشگاه باید زیباترین جای دانشگاه باشد.

 قائم مقام دانشگاه پیام نور، ضمن بررسی پیشرفت پروژه های در حال انجام، قول مساعد و حمایت همه جانبه خود را در جهت اجرا و تکمیل پروژه های مرکز کرمان اعلام کرد.

قائم مقام دانشگاه پیام نور در پایان افزود: فعالیت های عمرانی در مرکز کرمان با دقت و حساسیت در حال اجرا است.

در این بازدید خانم دکتر معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نوراستان کرمان ،حضور قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور در کرمان را دلگرم کننده خواند و گفت: با حمایت ومساعدت های سازمان مرکز ی ،دانشگاه پیام نور کرمان توانسته است گامهای مثبت در راستای اجرای فعالیتهای عمرانی بردارد.

همچنین دکتر محمود فرهادیان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در این بازدید، گزارشی از روند توسعه و پیشر فتهای عمرانی  وفضای سبز ارائه کردند وافزود: تلاش می کنیم با راهکارهای مناسب ،طرحها را  با کیفیت مطلوب و برنامه ریزی اجرا نمائیم.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر