مراکز و واحدها
1396/7/5 چهارشنبه
افتتاح سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور واحد ریگان

.

مراسم افتتاح سالن چند منظوره واحد ریگان با حضور آقای مهندس رزم حسینی  استاندار کرمان، سرکار خانم دکتر معین الدینی، رئیس  دانشگاه پیام نور استان و خیـّر فرهیخته جناب آقای حاج غلامرضا مولایی  و جمعی از مسئولین این شهرستان  برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم ابتدا دیکلمه ای توسط یکی از دانشجویان دانشگاه قرائت گردید و در مراسمی از زحمات خیّر گرانقدر ، آقای حاج غلامرضا مولایی که تمامی هزینه های ساخت این پروژه را پرداخت نموده اند، تقدیر شد. استاندار کرمان در سخنانی ، وجود چنین انسانهای ارزشمندی که با مال خود در راه خدا جهاد می نمایند و وسیله تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می اورند، را یک موهبت الهی خواند و گفت : دانشگاه پیام نور ریگان تنها مرکز آموزش عالی در این شهرستان است و فضای فیزیکی مناسبی برای تربیت علمی و فکری جوانان این شهرستان مهیا نموده  و اقدامات تکمیلی  خیرین بزرگوار زمینه هر چه بیشتر این مهم را فراهم می کند  .

در ادامه این مراسم سالن چند منظوره حضرت علی ابن ابیطالب (ع) دانشگاه پیام نور واحد ریگان با دستان خیر نیکوکار حاج غلامرضا مولایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

لازم به ذکر است این پروژه با زیربنای 800 متر مربع، در مدت 9 ماه به اتمام رسیده و برای ساخت آن بالغ بر 7.5 میلیارد ریال هزینه شده است.
 







 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر