مراکز و واحدها
1396/7/5 چهارشنبه
آیین کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی فاطمیه دانشگاه پیام نور واحد ریگان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه سالن چند منظوره واحد ریگان ،  این آیین  با حضور خیـّر فرهیخته جناب آقای غلامرضا مولایی   ، سر کار خانم دکتر معین الدینی  رئیس دانشگاه پیام نور استان ،مسئولین محلی و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد .

سرکار خانم دکتر معین الدینی در این مراسم  ، ضمن تقدیر وتشکر از عمل خیر خواهانه  و خداپسندانه خیر محترم ، دوام توفیقات  را برای ایشان خواستار شد و وجود چنین انسانهایی که همه هستی خود را برای پیشرفت و تعالی علمی جامعه به عرصه
می آورند، یک موهبت الهی خواند و طول عمر با عزت برای این خیر فرهیخته  مسئلت نمودند.

در ادامه این مراسم آقای رحیم زاده رئیس واحد ریگان  یاد آور شد ضرورت کاهش دغدغه اسکان دانشجویان خواهر که  از شهرستان های هم جوار در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند ،ما را برآن داشت تا از پتانسیل انسانهای خیری مانند، جناب آقای حاج غلامرضا مولایی کمک بگیریم و امروز شاهد کلنگ زنی این خوابگاه دخترانه با ظرفیت 60 نفر باشیم .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی این خوابگاه  از دی ماه سال جاری آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید  .

در ادامه این مراسم و به پاس تجلیل از خدمات ارزنده این خیر گرامی  از سردیس وی در ورودی دانشگاه پیام نور ریگان رو نمایی شد .




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر