مراکز و واحدها
1395/12/4 چهارشنبه
کرسی آزاد اندیشی با موضوع آرایش آری یا خیر؟ در دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان برگزار شد .

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ صباغ جعفری استاد و داور این مراسم ضمن یادآوری مطالب اجمالی ، مباحث ، آرایش چیست؟ تفاوت آراستگی ظاهر با آرایش چیست؟ آیا آرایش ذاتا بد است؟ آیا حس جلوه گری در زنان و مردان وجود دارد؟ رابطه اخلاق و آرایش در جامعه چیست؟ بهداشت اقلام آرایشی چگونه تامین می شود؟ چقدر هزینه اقلام آرایشی در سال می گردد؟ رابطه چشم مرد و آرایش زنان چیست؟ نظر شما در مورد آرایش ملایم چیست؟رابطه بین آرایش و تنوع طلبی مردان چیست؟ را به عنوان موارد مورد گفتگو تعیین نمودند.

مخالفین و موافقین به بیان دیدگاههای خود در رابطه با آرایش پرداختند،از مهمترین دیدگاه ها ی موافقین، محدودیت باعث اشتیاق بیشتر بسمت آرایش و بی حجابی میشود، آرایش برای شادی شخصی و آراستگی ظاهراست، مردها باید کنترل بر روی چشم خود دادشته باشند و.... را می توان نام برد .

و مخالفین استفاده از آرایش نیز برداشتن محدویت از پوشش و آرایش را باعث تنوع طلبی جامعه عنوان و بر سالم سازی محیط جامعه از هرگونه هیجان جنسی تاکید داشتند

همچنین مخالفین بحث آراستگی با آرایش را متفاوت دانستند که در این زمینه نظرات متعددی بین دانشجویان رد و بدل شد  که به تنویر افکار حاضرین  کمک نمود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر