كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/2/17 یکشنبه موفقیت دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج در جشنواره ملی ایده وخلاقیت

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،ایده سینا بزرگ امید دانشجوی رتبه اول رشته مهندسی مکانیک دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج در اولین جشنواره ملی ایده و خلاقیت دانشگاه پیام نور کشور پذیرفته شد .

ایده سینا بزرگ امید با موضوع (سیستم سان وایزر، هوشمند خودرو) در ردیف 40 ایده برتر کشوری قرار گرفت.

 دکتر محمد علی کریمی معاون پژوهش وفناوری دانشگاه پیام نور گفت: نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور با حضور ۴۰ صاحب ایده برتر و مهمانانی از معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت و معدن و تجارت، ستاد توسعه فناوری نانو و سرمایه گذاران و حامیان این جشنواره در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزارشد.
وی افزود: تا کنون بالغ بر ۱۵۰۰ ایده متشکل از ایده اساتید، دانشجویان و کارکنان از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها در حوزه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و هنر و میان رشته ای در سامانه این جشنواره ثبت شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور تصریح کرد: ایده های دریافت شده در دو مرحله داوری اولیه شدند (۲۶ فروردین و ۲ اردیبهشت ماه) که ۴۰ ایده برتر برای رقابت به روز اول جشنواره معرفی شدند.

از طرف معاون پژوهش وفناوری و معاون فرهنگی؛ اجتماعی ودانشجویی دانشگاه از سینا بزرگ امید تقدیر به عمل آمد.


                       




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر