كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/3/5 شنبه مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور اعلام کرد: مهمترین برنامه های دانشگاه پیام نور در نمایشگاه بین المللی قرآن مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور گفت: نشست های علمی- تبیینی قرآن و همچنین پاسخگویی قرآن به مقتضیات عصر از مهم ترین برنامه های غرفه دانشگاه پیام نور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.
دکتر محمدی افزود: دو نشست علمی با موضوع قرآن و مقتضیات عصر و همچنین نظریه پردازی علمی در قرآن با سخنرانی اساتید برجسته کشوری دکتر علی نصیری و دکتر محمد علی رضایی اصفهانی در سالن نشست های نمایشگاه در تاریخ های ۰۶/۰۳ و ۱۱/۰۳ از ساعت ۶ تا ۸ عصر برگزار می شود.
وی با اشاره به دیگر برنامه های غرفه دانشگاه پیام نور اظهار داشت: مشاوره علمی پایان نامه های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری قرآنی نیز به مدت ده شب با حضور اساتید پیام نور، دانشگاه شاهد و دانشگاه تهران از ۸ شب تا ۱۱ شب ارائه می شود.
مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: یکی دیگر از طرح های غرفه دانشگاه پیام نور که هر شب برای بازدیدکنندگان برگزار می شود طرح یک دقیقه یک نکته با حضور کارشناس امور مذهبی است
محمدی در پایان برگزاری طرح شفاء (مشاوره و استعدادیابی قرآنی)، کارهای هنری، خوشنویسی و صنایع دستی را نیز از برنامه های شب در غرفه این دانشگاه عنوان کرد.
گفتتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن چلچراغ هدایت» تا ۱۴ خرداد ماه مصادف با ۱۹ رمضان از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر