كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بازدید از دانشگاه پیام نور جم و عسلویه: اتاق تندرستی و سلف سرویس دانشگاه پیام نور جم با کمک صندوق رفاه دانشجویان راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر در حاشیه بازدید از دانشگاه‌های پیام نور جم و عسلویه با تاکید بر لزوم همکاری برای بهبود وضعیت دانشگاه‌ها اظهار داشت: تلاشمان ارتقای خدمات به دانشجویان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بیان داشت: در سال تحصیلی جاری ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده اما هنوز تخصیص نداشته‌ایم.

یزدان مهر با بیان اینکه دانشجویان بی بضاعت را با اولویت مورد توجه قرار می‌دهیم تاکید کرد: به راه‌اندازی سلف سرویس پیام نور جم کمک خواهیم کرد.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از راه‌اندازی و تجهیز اتاق‌های تندرستی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این اتاق‌ها با تجهیزات ورزشی در دانشگاه‌های جنوب استان احداث می‌شود که اعتبار لازم برای تجهیز هر اتاق ۳۵ میلیون تومان است و یک اتاق در دانشگاه پیام نور جم احداث می‌شود

وی افزود: به تمام متقاضیان در دانشگاه‌ پیام نور عسلویه و جم صددرصد وام تخصیص می‌یابد.
گفتنی است رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با همراهی فرماندار جم و عسلویه، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس، معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر از دانشگاه‌های جم و عسلویه بازدید کرد.




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر