كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور فرهنگ باید دغدغه اصلی دانشگاهیان باشد. مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور:وی همچنین تاکید کرد فرهنگ باید دغدغه اول دانشگاهیان باشد و دردانشگاه حرف اول را بزند و اگرما صرفا به مقوله آموزش و پژوهش بپردازیم نمی توانیم نیروی انسانی شایسته ای تربیت کنیم.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور در نشست هم اندیشی با دانشجویان انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نو رمرکز بوشهر گفت: مقوله فرهنگ در دانشگاه سلایق مختلف دانشجویان  را در بر می گیرید؛ ازنشریات دانشجویی،فعالیت های قرآنی تا تشکل ها و انجمن های علمی و کانون های فرهنگی تحت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه هستند که این موضوع سبب حضور دانشجویان با سلایق مختلف در فعالیت های فرهنگی دانشگاه می شود.

دکتر سید ابوالحسن ترابی افزود:دانشجویان در کار گروهی نظریات و دیدگاه های مختلف را تحمل نمایند و با سعه صدر باهم همکاری کنند.

وی همچنین تاکید کرد فرهنگ باید دغدغه اول دانشگاهیان باشد و  دردانشگاه حرف اول را بزند و اگرما صرفا به مقوله آموزش و پژوهش بپردازیم نمی توانیم نیروی انسانی شایسته ای تربیت کنیم.

دکتر ترابی ادامه داد: با توجه به محدودیت هایی موجود فعالیت های فرهنگی  بسیار خوبی در دانشگاه پیام نور بوشهر انجام شده است که بخشی اعظمی از آن نیز بدون هزینه یا با حداقل هزینه انجام شده، که شایسته تقدیر است .

وی تاکید کرد:مطالبات  دانشجویان مطالبه به حقی است که باید حداکثر توان خود را برای رفع آنها بکارببریم.

معاون اداره کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور نیزگفت: در سالی که به گفته مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است  انجمن های علمی و دانشجویی لازم است به سمت تولید علم و اشتغالزایی حرکت کنند و بدین وسیله بتوانند بخشی از هزینه های جاری انجمن را بدون وابستگی به دانشگاه کسب نمایند.

مصطفی باغدارنیا افزود:یکی از مهترین خدماتی که دانشگاه می تواند به انجمن ها ارائه دهد فراهم کردن زمینه آموزش های لازم جهت پرورش استعدادها و آماده کردن آنها برای ورود به بازار کار است.

در این جلسه دانشجویان انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و تشکل های دانشجویی به بیان دیدگاه و مشکلات خود پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر