كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
باتوجه به سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل انجام بیش از پنجاه فعالیت فرهنگی با حداقل هزینه در دانشگاه پیام نورگناوه رییس دانشگاه پیامنور واحد گناوه :باتوجه به سال اقتصاد مقاوتی ،اقدام و عمل از ابتدای سال 1395 تا کنون بیش از پنجاه فعالیت فرهنگی با حداقل هزینه در دانشگاه پیام نور واحد گناوه انجام شده است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس  دانشگاه پیام نور واحد گناوه گفت: گفت: در سال 1395 که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نام گرفته بود   این دانشگاه توانست فعالیت های فرهنگی اثر گزاری را در حوزه های مختلف برنامه ریزی و با حداقل هزینه اجرا نماید.

دکتر مرتضی سیاوشی  در خصوص اهم برنامه های برگزار شده گفت:در سال جاری توانستیم بیش از 52 فعالیت فرهنگی در حوزه های مختلف را اجرا کنیم از جمله در حوزه کرسی آزاد اندیشی سه کرسی آزاد اندیشی برگزار شد.

 وی افزود: در جهت آگاه سازی دانشجویان با آسیب های اجتماعی  هشت کارگاه آموزشی با محوریت جلوگیری از آسیب های اجتماعی  وتحکیم بنبان های خانواده  برنامه ریزی شد که در همین راستا سه کارگاه در خصوص ازدواج و دو کارگاه در خصوص آسیب ها و مضرات مواد مخدر و یک کارگاه هم در خصوص مدیریت استرس برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور واحد گناوه افزود: جهت آشنایی دانشجویان و کارکنان و اساتید با فرهنگ ایثار و شهادت اردوی جهادی و اردوی راهیان نور و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این دانشگاه بود.

دکتر سیاوشی ادامه داد: در همین راستا دو همایش تحت عنوان همایش تبیین انقلاب دوم ، همایش ما زنده ایم برگزار شد.

وی از برگزاری ده برنامه مناسب با  رخدادهای ملی ومذهبی ،دو جشنواره فرهنگی و ورزشی، برنامه های ویژه جهت کارکنان اعضای علمی و خانواده های انان خبرداد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر