كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: دانشگاهیان باید حضور موثر و فعال در انتخابات داشته باشند رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: محیط خنثی و مرده سیاسی سبب می شود که دانشجویان قدرت تحلیل سیاسی و اساتید امکان بیان مسائل را نداشته باشند واین محیط مورد نظر نظام و مقام معظم رهبری نیست.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه در جمع اساتید و دانشجویان به مناسبت تقدیر از مقام معلم ضمن تبریک مناسبت های مناسبت های ماه شعبان گفت: در مناسبت های  اجتماعی و سیاسی به عنوان قشر دانشگاهی باید حضور فعال و موثر داشته باشیم اما نباید جهت گیری های سیاسی خود را دخیل نماییم بلکه موظفیم فضا را برای تضارب افکارو اندیشه های مختلف آماده کنیم.

 دکتر محمد رضا بحرانی افزود: انتخابات  دوره اثرگزاری در تاریخ مملکت ماست  وما به عنوان قشر دانشگاهی باید مشارکت جدی دراین موضوع داشته باشیم

 وی افزود:محیط آرام و و خنثی در دانشگاه ها  موردنظر نظام جمهوری اسلامی و  مقام معظم رهبری  نیست؛ زیرا این موضوع سبب می شود که دانشجویان قدرت تحلیل سیاسی و اساتید امکان بیان مسائل را نداشته باشند.

  وی همچنین در خصوص بزرگداشت روز معلم گفت: روز معلم علاوه برتکریم مقام معلم فرصتی برای تجدید نظر در رابطه با استاد و دانشجو است. با تمام زحماتی  که بخش های  مختلف دانشگاه به دوش دارند این امکان وجود دارد که در روش ها و شیوه ها کاری تجدید نظر کنیم و این موضوع با حضور حداکثری اساتید و دانشجویان امکان پذیر است.

ظرفیت های دانشگاه  پیام نور باید شناخته شود و ما باید برنامه ریزی بهتری دراین خصوص انجام دهیم و دراین دانشگاه امکان حرکت به سمت شاخص های جدید ازجمله کارآفرینی تفکر خلاق و ... فراهم است.









 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر