كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
امام جمعه گناوه: فرمایشات رهبری در دانشگاه‌ها اجرایی شود. امام جمعه گناوه در دیدار با مدیران دانشگاه پیام نور گناوه : در سال تحصیلی جدید تلاش بیشتر در راستای اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صورت گیرد و فرمایشات ایشان هر چه بیشتر در دانشگاه‌ها اجرا شود.

 

سید عبدالهادی رکنی‌حسینی در دیدار بارئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور گناوه با تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی دانشگاه‌ها اظهار داشت: سال تحصیلی جدید با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) و هفته گرامیداشت دفاع مقدس هم‌زمان شده که امیدواریم سال تحصیلی پرباری برای همه فعالان این عرصه باشد.

 

امام جمعه گناوه با توصیه به همه کارکنان دانشگاه‌ها و دانشجویان افزود: در سال تحصیلی جدید تلاش بیشتر در راستای اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صورت گیرد و فرمایشات ایشان هر چه بیشتر در دانشگاه‌ها اجرا شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با ایام محرم و هفته بزرگداشت دفاع مقدس  امسال را به فال نیک می‌گیریم و سالی پر از موفقیت، سلامتی و سربلندی برای همه دانشجویان و کارکنان آرزو می‌کنیم.

 

مرتضی سیاووشی با توصیه به همه دانشجویان جهت استفاده بهینه از فرصت های پیش‌رو افزود: فرصت‌ها مانند ابر بهاری در گذر است و باید این روزها و ایام را فرصت و مجالی برای آموزش و تحقیق به شمار آورده و مغتنم شمرد.

 

وی گفت: با استفاده بهتر و بهینه از امکانات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و اساتید گرانقدر و کارکنان زبده دانشگاه پیشرفت و رفاه آینده خود، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کنید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر