كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر دانشگاه و حوزه نقشه عملیاتی برای پیشبرد اهداف فرهنگی داشته باشند. رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:ما باید از بحث های نظری به سمت یک نقشه راه حرکت کنیم که درگام اول نماز را دراولویت قراردهیم

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت:همین میزان که به بحث های نظری  نیاز داریم به همین میزان هم واقعیت های جامعه  توجه کنیم .چهاردهه از  انقلاب گذشته و همه ساختارهای موجود را باید صادقانه ببینیم وگام به گام درجهت اصلاح وضع موجود قدم برداریم.

 محمد رضا بحرانی گفت:امروز جامعه ما با آسیب های اجتماعی جدی روبروست و این آسیبها به سبب فراوانی دیگر برای جامعه عادی شده است.کم توجهی جوانان بخصوص دانشجویان به مسایل مذهبی و درعوض ترویج روان گردانها و ... دربین جوانان به گونه ای نگران کننده رواج یافته است.

وی افزود:حال اگر ما قرار است دانشگاه اسلامی داشته باشیم باید چکار کنیم.امروز بیشتر اساتید از نقشه مهندسی کشور مطلع نیستند درحالی که رهبر انقلاب فرموده اند تازمانی که فرهنگ مهندسی نشود وشئونات جامعه  برمبنای این نظام فرهنگی قرارنگیرد این وضعیت ادامه پیدا می کند به همین دلیل بعد از مهندسی فرهنگی به الزامات فرهنگی و راهبردها مثل سبک زندگی و شاخص مصرف و غیره تکیه دارند.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: بهتر است از بحث های نظری به سمت یک نقشه راه حرکت کنیم که خروجی آن متاثر از اسناد بالادستی سند اسلامی شدن دانشگاه ها باشدکه این سند خیلی شفاف وظیفه مارا مشخص کرده است

نقشه عملیاتی جهت پیشبرد اهداف دانشگاه داشته باشیم که پیشنهاد بنده مشخصا نماز است. درگام اول

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر