فرهنگی
1402/5/26 پنجشنبه
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد:
حذف دانشگاه پیام نور اصرار بر بی‌عدالتی آموزشی در جامعه است

به گزارش روابط عمومی حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره پیشنهادات مطرح شده پیرامون برنامه هفتم توسعه برای دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشــگاه پیام نور تنـــــها دانشــــگاه در دسترس قشـــر محروم جامعه است و با حذف دانشگاه عدالت آموزشی زیر سؤال می‌رود.

سخنگوی کمیسیون آموزش ادامه داد: دانشگاه پیام نور تنها دانشگاهی است که به سهولت در دسترس و در محل سکونت اقشار آسیب‌پذیر جامعه استقرار یافته است و بسیاری از مسئولین، مدیران و کارمندان تربیت‌یافته و دانش‌آموخته این دانشگاه هستند و اقشار مختلف در همین مرکز آموزش عالی تحصیل کرده و می‌کنند.

فلاحی همچنین تصریح کرد: در ایام اغتشاشات تنها دانشگاهی که در آن تنشی وجود نداشت دانشگاه پیام نور بود لذا با طرح حذف دانشگاه با ادلّه و براهین واضح مخالفت می‌‌کنیم و در صحن مجلس با تمام توان مدافع این مرکز آموزش عالی هستیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: امیدواریم دوستان در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم نیز با پیشنهاد حذف دانشگاه پیام نور با توجه به میزان برخورداری علمی و دامنه دانش‌پروری ملت در سراسر کشور از این مرکز آموزش عالی، مخالفت نمایند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir