اخبار
1401/4/8 چهارشنبه
قابل توجه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان؛
فراخوان شرکت در چهارمین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی
چهارمین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی به همت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران) در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، در این رویداد کتاب ها، مجلات علمی و آثار ترویجی(شامل دست نامه، نشریه ترویجی و نرم افزار کاربردی) برتر منتشر شده در حوزه کشاورزی و علوم وابسته ارزیابی و آثار برتر معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.
کلیه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه می توانند ضمن ثبت نام در سامانه هفته کتاب کشاورزی و منابع طبیعی به نشانی http://book1401.areeo.ac.ir، مشخصات آثار خود را در وب گاه یاد شده وارد کنند. این وب گاه تا روز 31 شهریورماه پذیرای ثبت آثار خواهد بود و مهلت یاد شده تمدید نخواهد شد.
لازم به ذکر است، بررسی کتاب ها در دو بخش چاپی و الکترونیکی (E- book) انجام و فقط آثاری که زمان انتشار آنها مربوط به سال 1400 بوده و دارای شماه شابک و فیپا(برای کتاب) و تاییده علمی (برای آثار ترویجی ) هستند در فرایند ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.
ارسال کتاب ها و آثار ترویجی الکترونیکی از طریق سامانه و ارسال کتاب ها و آثار ترویجی چاپی، علاوه بر درج اطلاعات کتاب شناختی در سامانه، از طریق پست به آدرس دبیرخانه هفته کتاب(تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی – مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی، صندوق پستی 1113-19395، کد پستی 1985713133) خواهد بود.
ضمنا برترین های دوره های گذشته، در پورتال دبیرخانه دائمی هفته کتاب(http://abw.areeo.ac.ir) در دسترس است. همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش، دبیرخانه ستاد هفته کتاب با شماره تماس 22419710 آقای اشکنی پور آماده پاسخگویی است.
 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir