اداری و مالی
1395/2/25 شنبه
معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر علوم؛
پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد مهرماه به بهره برداری می رسد
معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر علوم گفت :ریاضی هنر و مادر علوم و ریاضیدان هنرمندی زحمت کش است.
دکتر فیصل حسنی در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر علوم که در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: نباید به ریاضی به عنوان یک رشته معمولی نگاه کرد بلکه به علم ریاضی به عنوان یک هنر باید نگاه کرد و باید سرمایه گزاری خاصی در رشته ریاضی محض صورت گیرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور اعتبارات خوبی برای تولید محتوا و تولید کتاب های الکترونیکی در نظرگرفته است،خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در سال 94 در 200 رشته کارشناسی ارشد در کنکور سراسری دانشجوی الکترونیکی جذب می کند.
وی افزود:در سال 95 نسبت به رشد عمرانی استان لرستان اعتبار خوبی اختصاص می دهیم و در نظر داریم با تامین اعتبارهای لازم پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد را برای آغاز سال تحصیلی در مهر ماه به بهره برداری برسانیم.
وی اضافه کرد:با توجه به اینکه رسالت دانشگاه پیام نور آموزش و توجه به مناطق محروم است برگزاری چنین همایش هایی باعث می شود دانشجویان با اعضای هیات علمی آشنا شوند و استعدادها در مناطق مختلف بهتر شناخته شود.
معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد:دانشگاه پیام نور در رشته ریاضی در سطح کشور دارای 200 عضو هیات علمی است که باید در جهت ارتقای کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه اهتمام ورزیم.
معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در جمع روسای مراکز/واحد ها و مدیران دانشگاه پیام نور لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست دانشگاه پیام نور تفویض امور استانهاست لذا میزان توانمندی دانشگاه پیام نور در استانها، ملاک تفویض این اختیارات خواهد بود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir