مصوبات هيات رئيسه در ارتباط با سفرهاي خارجي
1386/10/9 یکشنبه

·       مقررشد در صورتي كه هر عضو هيأت علمي در يك كنفرانس علمي شركت كند و چنانچه در همان مأموريت در كنفرانس ديگري شركت كند، هزينه شركت در كنفرانس دوم در صورتي پرداخت شود كه شرايط سفر دوم را مطابق ضوابط و مقررات مربوط كسب كرده باشد.

(مصوبه جلسه 551 – بند 4 – مورخ15-10-82)    

  • مقرر شد عضو هيات علمي در صورتي بتواند به ماموريت خارج از كشور اعزام شود كه علاوه بر شرايط مندرج در آئين نامه مربوط، حداقل يك سال از استخدام وي در دانشگاه به عنوان عضو هيات علمي گذشته باشد.

(مصوبه جلسه 568 – بند3 – مورخ11-3-83)  

  • پرداخت هزينه ماموريت خارج از كشور به اعضاي هيات علمي دانشگاه كه دانشجوي دوره دكتراي تخصصي مي‏باشند، براي شركت در كنفرانسهاي خارج از كشور با لحاظ شرايط زير موافقت شد:

7-1- 50% كل هزينه ها تا نصف سقف مجاز منوط به آنكه دانشگاه  محل تحصيل  هزينه اي را پرداخت نكرده باشد، قابل پرداخت است.

7-2- عضو فقط يك بار در طول مدت تحصيل ميتواند از اين مزايا استفاده كند.

7-3- در صورتيكه عضو، نفر دوم نويسنده مقاله باشد، ارائه تائيديه استاد راهنما مبني بر آنكه فعاليت پژوهشي فوق بوسيله عضو انجام شده است ضروري مي باشد.

(مصوبه جلسه 581– بند 7 – مورخ30-6-83)

  • عضو در فاصله يكسال (دوازده ماه)  قبل از تاريخ برگزاري همايش مورد تقاضا بر اساس ماده 2 آيين نامه ارتقاي اعضاي هيات علمي، حداقل هفت امتياز به تاييد يكي از كميسيونهاي تخصصي هيات مميزه دانشگاه، از چاپ مقاله‏هاي منتشر شده در نشريه‏هاي علمي پژوهشي، علمي ترويجي و يا مجله‏هاي معتبر خارجي كسب كرده باشد.  

(مصوبه جلسه 635 - بند 2 - مورخ 18-7-84)