گزارشنامه فعاليتها
1386/10/5 چهارشنبه

شرح جدول هاي گزارشنامه فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي اعضا هيات علمي


توضيحات لازم درباره تكميل گزارشنامه فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي
اعضا هيات علمي

1. گزارشنامه پيوست براي استفاده متقاضيان ارتقا مرتبه براساس مفاد آئين نامه ارتقا طراحي شده است و در برگيرنده تمامي فعاليت هاي عضو ، اعم از آموزشي ، پژوهشي ، خدمات علمي اجرائي ، سوابق خدمت دانشگاهي و غيردانشگاهي و ماموريت هاي علمي وي مي باشد .

2. دراين گزارشنامه ازعنوان كميته منتخب دانشكده / پژوهشكده و كميسيون تخصصي هيات براي موسسات آموزش عالي و پژوهشي استفاده شده است .

3. ازآنجا كه ارتقا مرتبه يكي از هدف هاي عمده در انجام وظايف آموزشي و پژوهشي است و متضمن ارتقاي علمي عضو ، دانشگاه ، دانشجو و كشور مي باشد ، لازم است به منظور       بررسي هاي هرچه دقيق تر تقاضاهاي ارتقا ، گزارشنامه با دقت و براساس آئين نامه ارتقا تنظيم و تايپ شود و به همراه تقاضاي كتبي و مدارك لازم از طريق سلسله مراتب اداري به كميته منتخب دانشكده تحويل شود .

4. مدارك و تاليفات مورد استناد بايد به ترتيب شماره رديف صفحه مربوط در گزارشنامه مرتب و نشانه گذاري شود تا هنگام بررسي در كميته متتخب ، كميسيون تخصصي و هيات مميزه مراجعه به آن ها به آساني صورت گيرد . رعايت اين امر موجب جلوگيري از مكاتبات غيرضروري و اتلاف وقت مي شود .

5.  نظر به اينكه تاريخ اجراي آراي ارتقا در صورت احراز شرايط ماده 4-6 آئين نامه ارتقا از تاريخ تحويل مدارك كامل به كميته منتخب است ، لذا لازم است تاريخ تحويل گزارشنامه با مدارك كامل به كمتيه منتخب درمحل مربوط در صفحه اول گزارشنامه توسط دبير كميته منتخب درج و امضا شود .

6. چنانچه پرونده به علت نقص مدارك و تاليفات دركميته منتخب به تصويب نرسد تاريخ تحويل مجدد پس از تكميل پرونده به عنوان تاريخ نهايي تحويل درستون مربوط درج شود .

7. مرتبه و پايه فعلي با توجه به آخرين حكم استخدامي درستون مربوط در جدول شماره 1 درج شود .