فرم دانشجویان مخترع،مبتکر،پژوهشگر،مولف،کارآفرین و رباتیک
1392/10/24 سه‌شنبه

دستور العمل پر نمودن فرم

دانشجویانی که شرایط ذیل را داشته باشند به عنوان دانشجویان مخترع،مبتکر،پژوهشگر،مولف،کارآفرین و رباتیک می توانند فرم پیوست را تکمیل و ارسال نمایند.

«««««« برای تکمیل فرم کلیک کنید »»»»»»

مخترع: دانشجویان مخترع که اختراع او طبق ضوابط قانونی ثبت علائم و اختراعات از اداره ی کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تاییدیه مربوطه را دریافت کند.

مبتکر و نوآور:دانشجویانی که اثر ابتکاری علمی، هنری (هنر تجسمی، دیجیتالی، نمایشی، متن ، فیلم و ...) خلق کرده باشند و به تایید گروه علمی و اساتید فن نیز رسیده باشد و ایشان نیز از نظر ابتکار و نوآوری اثر را تایید کرده باشند.

پژوهشگر: دانشجویانی که مقالات خود را در نشریات علمی- ترویجی،علمیپژوهشی،یا در ISI-ISC با نام دانشگاه پیام نور چاپ کرده باشند.

مولف و مترجم:دانشجویانی که قبل از چاپ کتاب به نام دانشگاه پیام نور، مجوز از دانشگاه خود گرفته باشند ونام دانشگاه پیام نور در قسمت شابک آمده باشد.

کارآفرین:دانشجویی که دارای ایده های خلاقانه و نوآورانه بوده و ایده های او قابلیت تجاری شدن داشته و با کشف و بهره برداری از فرصت های بازار قادر به ایجاد کسب و کار برای خود و دیگران باشد.

رباتیک و روبوکاپ: دانشجویی که با خلاقیت فردی یا گروهی بتواند رباتی بسازد که به تایید گروه علمی مربوطه در دانشگاه رسیده باشد

تبصره:دانشجویان دارای شرایط فوق که قصد تکمیل نمودن فرم را دارند، حتما مدارک مورد نیاز،در قسمت پیش بینی شده را ثبت وارسال نمایند. دانشجویانی که صرفا به پر کردن فرم بسنده نمایند و فاقد مدارک باشند در ارزیابی نهایی تایید نخواهند شد .

جهت کسب اطلاع بیشتر و پاسخ گویی به سوالات و ابهامات می توانید با شماره تلفن 22485299_021 اداره تولیدات دانشجویی و نخبگان علمی تماس بگیرید..
در صورت بالا بودن حجم اطلاعات ارسالی، لطفاً اطلاعات مورد نظر را به آدرس پست الکترونیک
bn@pnu.ac.ir ارسال نمایید.

 

بيشتر