اخبار
1401/4/12 یکشنبه
نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:
سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور مطلوب است

.

 نماینده مردم نورو محمودآباد و عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و‌بودجه مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشگاه پیام نور مازندران ، سیستم آموزشی این دانشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه پیام نور درشرایط کرونایی توانست با فراهم کردن زیرساخت های لازم،ازعهده آموزش مجازی به خوبی برآید و برهمین اساس نسبت به سایر دانشگاه ها جلوتر است.
به گزارش روابط عمومی، ولی الله فرزانه افزود: دانشگاه پیام نور محمودآباد تنها دانشگاه دولتی شهرستان است و دستگاه های اجرایی بایستی ازظرفیت و پتانسیل این دانشگاه به خوبی استفاده کنند.
وی با عنوان اینکه، دانشگاه باید پاسخگوی بازارکارباشد و توسعه و ترویج آموزش مهارتی را دراولویت خود قرار بدهد، تاکید کرد:کتاب محور بودن و اتکا دانشجو به توانمندی های خود باعث تقویت بعدعلمی و تخصصی دانش آموختگان این دانشگاه می شود.
 دکترحسین نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران نیز دراین دیدار از دانشگاه پیام نورمحمودآباد به عنوان یکی از مراکز برخوردار این استان یاد کرد و با اشاره به ظرفیت و پتانسیل موجود گفت: این دانشگاه در آینده ای نزدیک مراکز نوآوری را راه اندازی خواهد کرد.
وی اضافه کرد:توسعه رشته ها از مهم ترین برنامه های در دست اقدام برای این مرکز دانشگاهی است.
دکترنازک تبار همچنین گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان را در دو سطح حضوری و مجازی برای دستگاههای اجرایی استان برگزار کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر