اخبار
1403/2/4 سه‌شنبه
در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد:
نشست مشاوران زنان و خانواده روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه یک

.

نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده، به‌ میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.
به‌ گزارش روابط‌ عمومی، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات اموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.
مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده در نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در این دانشگاه گفت: با اخذ آمار به طور ویژه و تخصصی از کلیه دانشگاه ها و پژوهشگاه های زیرنظر وزارت علوم، شبکه‌سازی علمی بانوان آموزش عالی با حدود ۸ هزار نفر عضو هیئت علمی خانم در حال انجام است. البته ایجاد شبکه دارای فنون و سازوکارهایی است که با کمک صاحب نظران امر، در این حوزه شکل میگیرد تا هم در تسهیل ارتباطات شبکه ای کمک شود و هم در تسهیم دانش تخصصی تسریع گردد. (قابل ذکر است ایشان اشاره داشتند این آمار شامل دانشگاه آزاد و موسسات غیرانتفاعی غیردولتی نیست.)
همچنین خانم دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.
گفتنی است در این نشست  مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد.
در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر