اطلاعیه
1401/3/29 یکشنبه
قابل توجه کلیه دانشجویان؛
جزئیات ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور اعلام شد

.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از اعلام جزئیات ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: زمان انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از 15 تیرماه آغاز می شود و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری افزود: طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کلیه دانشجویان می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مطابق برنامه زمان بندی شده برای دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.
 
  • ثبت درخواست مهمانی ترم تابستان
وی درخصوص ثبت تقاضای مهمان دانشجویان نیز گفت: کلیه دانشجویان می توانند از 12 تا 15 تیرماه برای ثبت درخواست مهمانی به سیستم گلستان مراجعه کنند و پذیرش و ثبت‌نام مهمان دانشجویان از سایر دانشگاه‌ها نیز تا 20 تیرماه در مراکز و واحدهای مجری امکانپذیر است.
  • نحوه برگزاری کلاس ها
محسن حیدری با اشاره به نحوه برگزاری کلاس ها یادآور شد: کلاس های آموزشی دروس نظری صرفاً به صورت الکترونیکی در سطح کشور، منطقه ،استان و در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه ارائه می شود.
وی با تاکید بر اینکه ارائه دروس به شیوه خودخوان مجاز نیست، اظهار داشت: درس جزء سی قرآن کریم به صورت عادی و بدون استاد ارائه می شود.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تاریخ برگزاری امتحانات متمرکز ترم تابستان را از 26 مرداد لغایت اول شهریورماه اعلام کرد و گفت:حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر