.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمد علی کریمی با اعلام این خبر گفت : نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی از نسخه شماره 4 این نشریه موفق به دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت علوم شد و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISCجزو نشریات دارای ضریب تاثیر شناخته شده و در این پایگاه نمایه شد.
معاون فناوری و پژوهش دانشگاه افزود: این فصلنامه در سامانه نشریات وزارت علوم موفق به دریافت رتبه A و امتیاز 88 (رتبه یک در بین نشریات پیام نور کشور) شد.
گفتنی است، صاحب امتیاز این نشریه، دانشگاه پیام نور و مدیر مسئول آن دکتر محمدرضا سرمدی، سردبیر دکتر حسین زارع، مدیر داخلی دکتر محمدحسن صیف و دبیر اجرایی اعظم تقیزاده می باشند.