آموزش
1402/4/2 جمعه
عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست روسای استانی دانشگاه پیام نور خبر داد:
دانشگاه پیام نور سرمایه علمی و اجتماعی ارزنده برای جامعه است/ پیگیری برای برگزاری مجدد آزمون فراگیر ارشد

.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دانشگاه پیام نور از حیث آموزش برای متقاضیان مناطق محروم و ایجاد دسترسی برای خانواده ها جزو مراکز آموزشی سرآمد است.
به گزارش روابط عمومی، دکتر علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست روسای استانی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه در دو سه سال گذشته شرایط بحرانی و سختی را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: یکی از حامیان جدی دانشگاه، مجلس بوده است و کمیسیون آموزش و تحقیقات به موقع از این دانشگاه حمایت و همراهی کرد.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دانشگاه پیام نور سرمایه علمی و اجتماعی ارزنده برای جامعه است و این دانشگاه از حیث آموزش برای متقاضیان مناطق محروم و ایجاد دسترسی برای خانواده ها جزو مراکز آموزشی سرآمد در بین منطقه است.
وی درباره دوره های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه گفت: تمدید دوره های فراگیر ارشد با مداخله مجلس انجام گرفت و قانون آن در مراحل اداری است که به صحن علنی مجلس برسد تا نهایی شود.
وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور همراه با انقلاب و نظام بوده است و در اغتشاشات سال ۱۴۰۱سربلند از این آزمون بیرون آمد.
کریمی فیروزجایی درباره جمعیت دانشجویی کشور اعلام کرد: اکنون جمعیت دانش آموزی کشور به بیش از ۱۵ میلیون نفر افزایش یافته است که متقاضی تحصیل در دانشگاه هستند و نگرانی بابت کاهش جمعیت دانشجویی وجود ندارد.
وی گفت: روسای استان ها با استانداران و نماینده های مجلس ارتباط برقرار کنند بودجه سال ۱۴۰۲ بالای ۶۰ درصد دانشگاهها افزایش یافت و مجلس ۴۰۰ میلیارد تومان هم کمک کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر