فرهنگی
1401/1/29 دوشنبه
در دانشگاه پیام نور استان مرکزی؛
یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد

.

مراسم اختتامیه  یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور که با رعایت پروتکل ها ی بهداشتی و به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در سالن شهید زهره وند دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دبیرخانه جشنواره و رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در این مراسم گفت: این جشنواره با مشارکت  475 اثر، در حالی برگزار شد که فعالیت های فرهنگی قریب به دو سال به دلیل شرایط به وجد آمده از شیوع کرونا، به صورت غیر فعال ویا نیمه‌فعال درآمده بود ولی با به روز رسانی 80 نشریه و استقبال دانشجویان، همراه با رقابتی موثر و پرنشاط توانستیم همچون گذشته این جشنواره را برپا کنیم.
سالار جیریایی نماینده هیات داوران یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نورنیز در اختتامیه این جشنواره گفت: با وجود شرایط کرونایی که فضای کشور و جامعه دانشگاهی را تحت تأثیر خود قرار داده است، کمیت و کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره قابل قبول است.
وی ادامه داد: از 475 اثری که در جشنواره شرکت کرده اند بیش از نیمی از آثار در ارزیابی ساختاری و محتوایی نشریات سطح کیفی مطلوبی دارند که همین امر کار هیأت داوران را در معرفی برگزیدگان دشوار می‌کرد.
جیریایی عنوان کرد: 49 اثر در پایان این جشنواره در دو بخش نشریات برگزیده و آثار برتر معرفی شدند.
وی تصریح کرد: تلاش و شور دانشجویان، انگیزه دست اندرکاران برگزاری جشنواره و هیأت داوران را چندین برابر می‌کرد و این تلاش و اشتیاق برای فعالیت مطبوعاتی جای قدردانی و تقدیر دارد.
گفتنی است، در پایان این مراسم، ضمن قرائت اسامی، دانشجویان برگزیده از سراسر کشور، تجلیل شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر