فرهنگی
1401/9/21 دوشنبه
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:
راه اندازی مرکز فضای مجازی و رسانه دانشجویی در اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

.

دکتر محمد تقی امینی، معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: جهت تببین و انتشار افکار صحیح دانشگاهیان و تسریع در برقراری ارتباط با دانشجویان، مرکز فضای مجازی و رسانه دانشجویی در اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر امینی با اشاره به اینکه رسانه در دنیای امروز به ویژه در میان قشر جوان و دانشجو حرف اول را می زند، افزود: رسانه هم قدرت است و هم ابزار. با توجه به این موضوع مهم و نقش دانشجو در جامعه، ضرورت پیوست رسانه ای در کارهای فرهنگی برای اثرگذاری، جذب مخاطب بیشتر و اطلاع رسانی دقیق تر به ویزه در فضای مجازی احساس می شود. با استفاده صحیح از فرصت فوق العاده دسترسی همه دانشجویان به فضای مجازی و توانمندی تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید متعهد در این زمینه، این مرکز می تواند میدانی برای انتشار افکار صحیح و پاسخ به شبهات و دغدغه های دانشگاهیان و ایجاد تشکیلات منسجمی از دانشجویان در سراسر کشور باشد.
وی ادامه داد: هدف از راه اندازی و ایجاد این مرکز؛ شناسایی و بکارگیری دانشجویان مستعد، توانمند و علاقمند به فعالیت در عرصه رسانه جهت تولید محصولات رسانه ای در راستای ارتقای بینش دانشجویان؛ در کنار استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین بستر الکترونیک این دانشگاه برای انتشار محتوا، برگزاری برنامه های فرهنگی و جشنواره های مجازی است.
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: این مرکز در نظر دارد در دو بخش؛ «رسانه دانشجویی با عنوان «پیام دانشجو» در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی و بستر lms دانشگاه برای برقراری ارتباط دوطرفه با دانشجویان و تولید و توزیع محتوای دیجیتال توسط دانشجویان خوش فکر و متخصص در سراسر کشور» و « برگزاری برنامه های فرهنگی از قبیل دوره ها و کارگاه های آموزشی برای دانشگاهیان با اولویت سواد رسانه ای و آموزش تهیه محتوای دیجیتال، جشنواره های مجازی و ... » فعالیت کند.
وی در پایان گفت: از دانشجویان فعال و علاقمند در زمینه های ساخت کلیپ، پوستر، موشن گرافی، پادکست و فعالیت در فضای مجازی دعوت می شود جهت همکاری در تولید محتوا و انتشار آن در رسانه دانشجویی با ما در ارتباط باشند.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره 23322521(مرکز فضای مجازی و رسانه دانشجویی پیام نور) سرکار خانم صالحی تماس حاصل نمائید.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر