فرهنگی
1402/9/7 سه‌شنبه
حوزه مقاومت بسیج دانشگاه پیام نور برگزار کرد:
همایش بسیجیان دانشگاه پیام نور به مناسبت هفته بسیج

.

همایش بسیجیان دانشگاه پیام نور به مناسبت هفته بسیج با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه و امیر پورستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش در سازمان مرکزی پیام نور برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن تاکید بر نقش مهم بسیج در کشور اظهار داشت: تفکر بسیجی باید به همه شئون و ابعاد زندگی ما حاکم شود و دانشگاه با توجه به رسالت های خود در این زمینه تلاش های زیادی را انجام می دهد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور سعی دارد دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند و در حال حاضر نیز بسیاری از مدیران انقلاب دانش آموخته این دانشگاه مردمی می باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور به کانون های بسیج دانشگاه اشاره کرد و افزود: کانون های بسیج دانشگاه (اعم از بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید) در همه استان ها و شهرستان ها به اذعان مدیران نقش محوری دارند. 
وی همچنین در این نشست تصریح کرد: یک سوم دانشجویان وزارت علوم در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند زیرا این دانشگاه عدالت آموزشی را در کشور نهادینه کرده است. 
نقش مهم دانشگاه پیام نور در گسترش تفکر انقلابی و بسیجی 
در این نشست همچنین دکتر نصیرزاده رئیس بسیج کارکنان وزارت علوم اظهار داشت: باید در گفتمان شخصی و اجتماعی تمام ویژگی های بسیج را در خود تقویت کنیم زیرا بسیج نماد ایثار و شجاعت است که این ویژگی ها در خود حضرت امام به عنوان شاخص اصلی تفکر بسیجی وجود داشت. 

وی همچنین به نقش دانشگاه پیام نور در گسترش تفکر بسیجی اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان مولود انقلاب اسلامی با تفکر انقلابی و بسیجی بخشی از مجموعه ی علمی کشور را راهبری می کند. 

دکتر نصیرزاده همچنین در این نشست بر نقش کارساز و مهم دانشگاه پیام نور در آینده انقلاب اسلامی تاکید کرد. 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر