فرهنگی
1403/2/10 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور مطرح کرد
قریب به ۲۶۰۰ دانشجوی دانشگاه منتسب به خانواده شهدا و ایثارگر هستتند/ دانشگاه پیام نور مفتخر به تقدیم ۹۸ شهید به انقلاب اسلامی است

.

به گزارش روابط عمومی دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم گرامیداشت مقام استاد و افتتاح و نام گذاری مجازی ساختمان های آموزشی سراسر کشور به نام شهدای دانشجو که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی مردمی و مولود انقلاب اسلامی است که قریب به ۲۶۰۰ دانشجوی این دانشگاه منتسب به خانواده های معظم شهدا و ایثارگرا می باشند که در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه ارزشی است که از مجموع ۳۳۰۰ عضو علمی دانشگاه بیش از ۴۰۰ عضو منتسب به خانواده شهدا و ایثارگر و از مجموع ۶۶۰۰ کارمند دانشگاه قریب به ۲۰۰۰ کارمندان دانشگاه از خانواده های معظم شهدا و ایثارگرا می باشند. و

وی در این مراسم درباره تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی نیز افزود: در اجرای طرح تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، ۳۰۰ نفر از نیروهای شرکتی دانشگاه به رسمی قطعی تبدیل شدند.

دکتر تقی زاده همچنین به آمار شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور ۹۸ شهید تقدیم انقلاب و مردم ایران کرده است که ۴۳ شهید مدافع امنیت و سلامت و ۵۵ شهید مدافع حرم را شامل می شود.

حجت الاسلام نبوی مسول نهاد رهبری در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و استاد تصریح کرد: شهید مطهری فضائل اخلاقی زیادی داشت به خصوص اینکه وی دانشجوپرور بود و با دانشجویان انس می گرفت.

در این مراسم همچنین پدر شهید براهویی که در حادثه تروریستی راسک استان سیستان بلوچستان به فیض شهادت نائل آمد حضور داشت.

پدر شهید براهوایی در این مراسم افزود: همه فرزندان من دانشجوی دانشگاه مردمی پیام نور هستند و هیچ مرکز آموزشی به جز دانشگاه پیام نور در این شهرستان محروم وجود ندارد.

وی همچنین افزود: من و فرزندانم با افتخار در خدمت نظام و رهبری هستیم و جان خود را فدای امنیت کشور خواهیم کرد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر