اداری و مالی
1400/7/13 سه‌شنبه
در حاشیه هیات رئیسه؛
رئیس دانشگاه پیام نور از استاد منتخب، مدیران و کارمندان نمونه دانشگاه تقدیر کرد

.

رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از استاد منتخب دانشگاه پیام نور، مدیران، کارشناسان و کارمندان نمونه این دانشگاه گفت: کسب عنوان استاد نمونه کشور توسط دکتر احمد علیپور استاد برجسته دانشگاه پیام نور بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی در حاشیه جلسه هیات رییسه افزود: دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل عظیمی است و اساتید برجسته این دانشگاه در رشته های مختلف می توانند منشا تحولات بزرگی در عرصه علمی کشور باشند.
وی با اشاره به مدیران، کارشناسان و کارمندان نمونه دانشگاه که از سوی معاونت اداری مالی و طبق شیوه نامه معرفی شدند، اظهار داشت: انتخاب این افراد به عنوان نمونه، به این معنا نیست که بقیه کارکنان دانشگاه فاقد شاخص های لازم هستند، بلکه همگان به این موضوع واقف هستند که کلیه مدیران و کارمندان دانشگاه پیام نور افراد مسئول، پرتلاش و دلسوز هستند و انتخاب تعدادی از افراد صرفا به این دلیل است که طبق آیین نامه های موجود،امکان تقدیر از همه وجود ندارد.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور جایگاه امروز خود را مدیون تلاش تمامی همکاران در اقصی نقاط کشور است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر